06:52 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خشم

هیاهویی که ۳۵ سال است نخوابیده
پایگاه خبری راد: قانون بانکداری بدون ربا در شهریورماه سال ۱۳۶۲ تصویب و اجرای آن از ابتدای فروردین سال ۱۳۶۳ آغاز شد که محور اصلی آن حذف ربا بود از این‌رو حداقل سود تضمین شده و کارمزد ثابت، جای نرخ بهره را گرفت و سپرده‌های قرض‌الحسنه و عقود متعدد اسلامی در نظام بانکی پدید آمد.
خرید نسل جدید دستگاه‌های شتاب‌نگار در فرصت برجام/ شتاب‌نگارهای قدیمی به‌روز می‌شوند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از خرید نسل جدید شتاب‌نگارها در فرصت برجام خبر داد.
ابراز نگرانی کنگره آمریکا از ادغام فیس‌بوک با سایر پیام‌رسان‌ها
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اعضای کنگره ایالات متحده آمریکا از احتمال ادغام و یکپارچه سازی شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک با پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر ابراز نگرانی کرده‌اند.
فرود اضطراری هواپیمایی که مسافران را منجمد کرد
پایگاه خبری راد: مسافران یکی از هواپیماهای شرکت آمریکایی یونایتد ایرلاین بعد از یک فرود اضطراری در کانادا و ۱۴ ساعت معطلی، از شرایط بسیار بد و یخ زدگی خود خبر دادند.
نیمی از ثروت جهان در اختیار ۲۶ نفر!
پایگاه خبری راد: بنیاد خیریه "آکسفام" در گزارش جدید خود اعلام کرد که ثروت ۲۶ نفر از افراد ثروتمند جهان با ثروت ۳.۸ میلیارد نفر از دیگر انسان‌ها برابر است!
چرا آمریکا و چین هرگز به توافق نخواهند رسید؟
پایگاه خبری راد: مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین هفته جاری به پایان رسید و با وجود خوش‌بینی‌ها به حل اختلافات میان دو غول اقتصادی جهان، هنوز این دو کشور با رسیدن به توافق نهایی فاصله زیادی دارند.
دستگاه قضائی باید فرهنگ مهربانی را در جامعه به جریان بیندازد
پایگاه خبری راد: معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: بخش زیادی از اعتراضات به دستگاه قضاء به علت ناآگاهی و نادانی از روند پرونده‌هاست.
واردات نفت ترکیه دستخوش تغییر می‌شود
پایگاه خبری راد: واردات نفت ترکیه امسال بدنبال وضع مجدد تحریم‌های آمریکا و آغاز فعالیت یک پالایشگاه جدید، دستخوش تغییرات عمده‌ای خواهد شد.
 رسوایی جدید فیس بوک!
پایگاه خبری راد: فیس بوک در پاسخ به خبر جنجال برانگیز دسترسی شرکت‌های نتفلیکس و اسپاتیفای به حریم خصوصی کاربرانش، این اتهام و رسوایی را رد و تکذیب کرده است.
دو شرکت تکنولوژی دیگر هم به اطلاعات کاربران فیس‌بوک دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
افشای سرقت تصاویر خصوصی افراد در فیس بوک!
پایگاه خبری راد: یک باگ نرم‌افزاری تصاویر مخفی شده و خصوصی بالغ بر ۷ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک را افشا کرده است.
ماجرای دختر نوجوان!
پایگاه خبری راد: دختر نوجوان که به‌خاطر تنهایی و کمبود عاطفی در دام پسر فریبکاری افتاده و تا یک‌قدمی مرگ پیش رفته بود، با کمک معاون مدرسه‌اش به زندگی برگشت.
سوخت در فرانسه گران نمی شود
پایگاه خبری راد: رییس جمهور فرانسه با عقب‌نشینی در مقابل معترضان، تعلیق اجرای افزایش مالیات بر سوخت را اعلام می‌کند. اعتراضات در فرانسه روز دوشنبه نیز برای سومین هفته متوالی با حضور دانش‌آموزان و آمبولانس‌ها در خیابان‌های پاریس ادامه یافت .
نقض حریم خصوصی کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به تازگی درمورد سوءاستفاده از بالغ بر ۱۸ میلیون نفر از کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی لینکدین اعتراف کرد.
از کنترل خشم تا اسلحه‌شناسی و تعقیب و گریز/آموزش‌های تئوری و عملی برای محیط‌بانان
پایگاه خبری راد: صد محیط‌بان از سراسر کشور برای شرکت در دوره آموزشی ۱۵ روزه‌ای که در مرکز آموزش‌های محیط‌بانی دانشکده‌محیط‌زیست در کرج برگزار می‌شود حاضر شده‌اند.