22:01 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

صعود نفت در آستانه دیدار روسای اوپک پلاس
نماد برتر- قیمت نفت روز دوشنبه در بازار نیویورک در آستانه دیدار کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک پلاس به منظور ارزیابی این پیمان، به بالای ۴۲ دلار در هر بشکه صعود کرد.
نفت در شکستن سقف قیمت ناکام ماند
نماد برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر پیش بینی های بدبینانه از دورنمای تقاضای جهانی برای نفت کاهش داشت اما در پی افت عرضه آمریکا به رشد هفتگی دست یافت.
دردسر جدید برای صادرات نفت ونزوئلا
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا که طی یک سال گذشته به دلیل تحریمهای آمریکا به شدت افت کرده، در روزهای اخیر با مشکل کیفیت ضعیف نفت روبه رو شده که باعث به تاخیر افتادن بارگیری در نفتکشها شده است.
عقب‌گرد نفت در پی تشدید تاخت و تاز کرونا
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه تحت تاثیر دورنمای رشد موارد ابتلا به ویروس کرونا که ممکن است احیای تقاضا برای نفت را متوقف کند، کاهش پیدا کرد.
نفت از تب و تاب افزایش قیمت افتاد
نمای برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه با ادامه افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و سایر کشورهای جهان و تشدید نگرانی‌های بازار نسبت به دورنمای تقاضا، کاهش یافت و نسبت به قیمت نهایی جمعه پیش اختلاف چندانی نداشت.
نگرانی‌های کرونایی نفت را کاهشی کرد
نماد برتر- قیمت نفت روز سه‌شنبه به دلیل نگرانی‌ها نسبت به محدودیت‌های جدید برای فعالیت کسب و کارها در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و احتمال افزایش تولید اوپک پلاس از ماه میلادی آینده، بیش از دو درصد سقوط کرد.
کرونا سد راه افزایش قیمت نفت آمریکا
نماد برتر- شاخص های قیمت نفت روز دوشنبه وضعیت یکسانی نداشتند و در حالی که بهای نفت برنت تحت تاثیر محدودیت عرضه بالا رفت، وست تگزاس اینترمدیت به دلیل افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و احتمال محدود شدن تقاضا کاهش پیدا کرد.
نفت در واکنش به اظهارنظر جنجالی آمریکایی‌ها بهم ریخت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه در پی اظهارنظر غیرمنتظره مشاور تجاری کاخ سفید درباره توافق با چین، دچار نوسان شد.
روند افزایشی نفت سرعت گرفت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تقویت اعتماد به پایبندی تولیدکنندگان به توافق کاهش عرضه و بهبود تقاضا در پی رفع تدریجی محدودیتهای قرنطینه، صعود کرد.
ارزش سبد نفتی اوپک ۴۸ درصد کاهش یافت
نماد برتر- ارزش سبد نفتی اوپک (ORB) در آوریل با ۴۸ درصد کاهش ماهانه، برای چهارمین ماه متوالی کاهش پیدا کرد که طولانی‌ترین دوره کاهش ماهانه در پنج سال اخیر است.
سقوط یک دلاری نفت در پی تعویق نشست اوپک پلاس
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی به تاخیر افتادن نشست تولیدکنندگان اوپک پلاس برای مذاکره در خصوص کاهش تولید در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و نابودی تقاضا، بیش از یک دلار کاهش پیدا کرد.
سقوط قیمت نفت بدون ترمز ماند
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر دورنمای نابودی تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا با وجود تلاشهای سیاستگذاران سراسر جهان، پنج درصد سقوط کرد و پنجمین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
سقوط صادرات چین نفت را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه پس از انتشار آمار کاهش صادرات کالاها و خدمات چین برای چهارمین ماه متوالی که توجه بازارها را به آسیبهای جنگ تجاری پکن و واشنگتن به اقتصاد جهانی معطوف کرد، سقوط کرد.
واکنش بازار نفت به اظهارات ترامپ
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی تجدید تردیدها نسبت به چشم انداز توافق تجاری میان آمریکا و چین و همچنین نگرانی‌ها نسبت به عرضه بیش از حد تقاضا، کاهش پیدا کرد.
جهش قیمت نفت در واکنش به آشتی آمریکا و چین
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز جمعه در واکنش به پیشرفت مذاکرات تجاری آمریکا و چین که نگرانی‌ها نسبت به تقاضا برای انرژی را تسهیل کرد و خبر انفجار در یک نفتکش ایرانی، روند افزایشی پیدا کردند و به رشد هفتگی حدود چهار درصد دست یافتند.