19:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جفت

اصناف واردکننده لاستیک می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: چند هفته پس از به وجود آمدن اختلال‌های قیمتی در بازار لوازم یدکی کامیون و به طور خاص افزایش قیمت لاستیک برای رانندگان، وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی داده که اجرای آن می‌تواند تغییراتی جدی در روند وارد کردن لاستیک در آینده ایجاد کند.
کارآفرینی مددجوی سرطانی برای 20 زن سرپرست خانوار
پایگاه خبری راد: مددجوی سرطانی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با دریافت تنها 30 میلیون تومان تسهیلات اشتغال با ایجاد کارگاه قالی‌بافی برای 20 زن سرپرست خانوار اشتغال‌زایی کرد.
ساخت دستگاه‌های پوشش‌دهی پلاسما برای تولید کفش‌های آبگریز در کشور
پایگاه خبری راد: با همکاری دو شرکت فناور، بعد از ساخت دستگاه‌های پوشش‌دهی پلاسما سرد، کفش‌های آبگریز به تولید رسید و این محققان در تلاش هستند با تولید صنعتی این نوع کفش‌ها، اقدام به تولید کفش‌های آنتی‌باکتریال و ضدآتش کنند.
پشت پرده حراج پراید در سایتهای اینترنتی
پایگاه خبری راد: پراید ٢٢‌میلیون تومانی درست به اندازه سقوط قیمت دلار خبرسازی کرد. با ریزش قیمت دلار آگهی‌های مشکوک حراج پراید در فضای مجازی گل کرد. آگهی‌هایی که دیروز پا را فراتر گذاشته و قیمت‌های ١٩ و ١٨‌میلیون تومانی برای پرایدهای صفرکیلومتر تعیین کردند.
جدال این روزهای رانندگان و شهروندان آملی بر سر کرایه
پایگاه خبری راد: بهانه افزایش‌ها بر روی کرایه‌های تاکسی درون شهری در آمل بی‌تاثیر نبوده است به گونه‌ای که برخی رانندگان تاکسی در این شهرستان به طور خودجوش، نرخ کرایه‌های تاکسی را حدود 25 درصد افزایش داده‌اند.
انتشار تیزر پرچمدار جدید کره‌ای با 5 دوربین
پایگاه خبری راد: شرکت ال‌جی سوم اکتبر از پرچمدار جدید خود موسوم به V40 ThinQ که اولین گوشی هوشمند با پنج دوربین است، رونمایی خواهد کرد.
ذخیره سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف به چه درد می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: یک متخصص زنان و زایمان گفت: ذخیره سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف در استان نیازمند فرهنگ سازی است.
علت تداوم اعتراضات راننده‌های کامیون چیست؟
پایگاه خبری راد: از ماه‌های ابتدایی امسال که یکی از بخش‌هایی که همواره نسبت به وضعیت اقتصادی خود ناراضی بوده و برای بهبود سطح معیشتی‌شان تلاش کردند، راننده‌های کامیون بوده‌اند، راننده‌هایی که حالا بار دیگر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با اعتراضات‌شان به گوش می‌رسد.
اسم نویسی 2500 کمپرسی‌دار مازندران برای 60 جفت لاستیک!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کمپرسی‌داران آمل با اشاره به اینکه امروز هیچ کامیون دار و کمپرسی‌داری اعتصاب نکرده است، گفت: رانندگان خواستار تامین لاستیک و تغییر نرخ کرایه هستند.
تامین نشدن قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: تامین قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون‌داران است.
اولین تصاویر ثبت شده توسط "پارکر" در راه سفرش به خورشید+عکس
پایگاه خبری راد: "کاوشگر خورشیدی پارکر"(Parker) سریع‌ترین و مستحکم‌ترین ساخته دست بشر که ۱۲ اوت(۲۱ مرداد ) توسط ناسا با موفقیت روانه خورشید شد اکنون اولین تصاویر خود در راه ملاقات با خورشید را ثبت کرده است.
ذرات آلودگی، بر جفت جنین اثر می‌گذارند
پایگاه خبری راد: پژوهش جدید دانشمندان انگلیسی نشان می‌دهند که آلودگی هوا می‌تواند اثر مستقیمی بر جفت جنین داشته باشد.
اصلاح نژاد گروهی گوسفندان «افشاری» با مشارکت بهره‌برداران
پایگاه خبری راد: مسئول بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان زنجان گفت: اصلاح نژاد گروهی گوسفندان افشاری با مشارکت بهره‌برداران و در قالب برنامه حفظ ذخایر ژنتیکی دامی کشور اجرا می‌شود.
رشد گورخرها در آفریقای ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از رشد ۱۱.۵ درصدی جمعیت گورخر آسیایی در پارک ملی توران نسبت به سال گذشته خبر داد.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.