13:51 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه فناوری

حمایت صندوق نوآوری از طرح‌های حوزه قالب‌های پرسکاری صفحات فلزی
نماد برتر- با انتشار فراخوان صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش بنیان و فناوری برای ارائه راه حل‌های فناورانه در زمینه طراحی و ساخت قالب پروگرسیو برای کانتورهای فلزی دعوت شدند.
اولین گواهی تایید صلاحیت در زمینه بازرسی فنی محصولات فناوری نانو صادر شد
نماد برتر- برای اولین‌بار در کشور، یک شرکت بازرسی به‌عنوان نهاد ذی‌صلاح و واجد شرایط انجام بازرسی‌های فنی برای صدور مجوز استفاده از نشان نانو تأیید صلاحیت شد.
بررسی آنلاین فرصت‌های اقتصادی و تجاری فناوری نانو از ۲۴ آبان
نماد برتر- "تریبون نانو و صنعت" رویدادی است که با حمایت ستاد نانو در ۶ بخش از ۲۴ آبان‌ماه به منظور معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت‌های فناور موفق در صنایع مختلف و تبیین فرصت‌های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو برای صنایع کشور برگزار می‌شود.
زمان افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی + مجمع ۷ شرکت و پتروشیمی گلستان
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده پتروشیمی گلستان و ۸ شرکت دیگر به همراه لغو مجمع عادی بطور فوق العاده سهم قندی اعلام شد.
برگزاری وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب موفق کشف بازار
نماد برتر- به منظور آشنا شدن کارآفرینان با فرصت‌های موجود در بازار وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب یک کارآفرین موفق برگزار خواهد شد که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه بحث خواهد کرد.
حمایت از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در راستای توسعه صنایع دریایی
نماد برتر- در قالب برنامه توسعه صنایع نرم و خلاق در صنعت دریایی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می‌کند
نماد برتر- طی مراسمی آنلاین از کتاب سرگذشت یک کارآفرین با عنوان "همه‌فن حریف" در ستاد توسعه فناوری نانو رونمایی شد؛ این کتاب سرنوشت فناوری‌های مختلفی را که بنا به ضرورت کشور تولیدشده، نشان می‌دهد.
ارائه آموزش کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتالی
نماد برتر- با برگزاری رویداد فناورانه از ۲۸ آبان دوره آموزشی در زمینه بازاریابی دیجیتالی برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
سطح داخلی‌سازی واگن‌های مترو به ۸۵ درصد می‌رسد
نماد برتر- ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بازیگران اصلی زیست‌بوم ریلی درون شهری در تلاش است تا بومی‌سازی واگن‌های مترو را در کشور محقق کند. پیش‌بینی شده دانش فنی و طراحی داخلی واگن‌های مترو تا پایان امسال به ۸۵ درصد می‌رسد.
اقتصاد دانش بنیان در صنعت خودرو با تمرکز بر فناوری‌های پاک در تولید
نماد برتر- کنفرانس پیشرفت‌های اخیر و روندهای آینده صنعت خودرو، دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر حوزه "فین‌تک"
نماد برتر- صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح‌ها و استارتاپ‌های سرمایه ‌پذیر حوزه فین‌تک فراخوان منتشر کرد.
مدیرعامل هلدینگ زیرمجموعه بانک صادرات منصوب شد/ برنامه افزایش سهم بازار
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات با انتصاب مدیر هلدینگ فناوری اطلاعات و قرارگرفتن ۵ زیرمجموعه در این هلدینگ از برنامه‌ افزایش سهم بازار بانک در حوزه فناوری اطلاعات خبر داد.
برگزاری ۷۰ وبینار تخصصی برای معرفی محصولات نانو
نماد برتر- مسوول بخش ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو از برگزاری حدود ۷۰ وبینار در این حوزه خبر داد.
نمایشگاه‌های مجازی جبرانی جایگزین نمایشگاه نانو شدند/شناسایی شرکتها با قابلیت صادرات
نماد برتر- مدیرگروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد نانو از برنامه‌های این ستاد برای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان با قابلیت صادراتی خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی برای توسعه اینترنت اشیاء
نماد برتر- دوره آموزشی اینترنت اشیاء با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.