23:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

بازدید مقامات از آخرین مراحل کار در آزادراه تهران-شمال
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین پروژه آزادراهی کشور که در طول سال های گذشته با پیگیری‌های همه جانبه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان پیشرفت قابل توجهی داشته، امروز میزبان رییس مجلس بود تا لاریجانی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات در این طرح قرار گیرد.
سرعت مجاز در بزرگ‌راه‌ها باید کاهش یابد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی معتقد است با توجه به شرایطی که در بسیاری از بزرگراه‌های ایران وجود دارد، کاهش سرعت مجاز در این راه‌ها می‌تواند به بالا رفتن ایمنی و کاهش تصادفات کمک کند.
آخرین خبرها از آزادراه تهران-شمال، راه آهن رشت، چابهار و ...
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت مطلوب راه‌آهن قزوین – رشت اعلام کرد که برای تکمیل این پروژه ریلی دو دستگاه زیرکوب ریل وارد کشور شده است.
شرکت ساخت و توسعه تعطیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: انتقال مسئولیت ساخت راه‌آهن قزوین ـ رشت به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره کاهش اختیارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مطرح شود؛ شرکتی که از نظر منابع مالی دولتی نیز طبق بودجه سنواتی سالانه با کاهش اعتبار مواجه شده است.
نهایی شدن قرارداد راه‌آهن گرگان – بجنورد – مشهد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد ساخت راه‌آهن گرگان – بجنورد – مشهد با یک سرمایه‌گذار چینی خبر داد.
ایستگاه راه‌آهن ارومیه به زودی افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه‌ و شهرسازی اعلام کرد: کار ساخت ایستگاه راه‌آهن ارومیه به مراحل پایانی خود رسیده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
جابه‌جایی در دستگاه اجرایی راه‌آهن رشت/ ۱۰۰ متر تا پایان زیرسازی
پایگاه خبری راد: بر اساس مصوبه‌ای که هیات دولت در جلسه اخیر خود تصویب کرده دستگاه اجرایی پروژه راه‌آهن قزوین – رشت – انزلی – آستارا تغییر می‌کند.
راه‌آهن ارومیه در گام‌های پایانی است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که کار عمرانی در راه آهن ارومیه تقریبا به پایان رسیده و می توان انتظار داشت ظرف هفته های آینده به بهره برداری برسد.
اتصال ۳ استان به شبکه ریلی کشور طی ۶ ماه نخست امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۵ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، گیلان و آذربایجان های غربی و شرقی به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود که اتصال ۲ استان از این تعداد برقرار شده و ۳ استان دیگر نیز در ۶ ماهه اول امسال متصل می شود.
۱۰ روز تا پایان ساخت راه‌آهن قزوین - رشت
پایگاه خبری راد: مدیرکل ساخت راه‌آهن منطقه ۲ شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور معتقد است می‌توان امید داشت تا نیمه اردیبهشت‌ماه کار اجرایی در راه‌آهن قزوین – رشت به پایان برسد.
قطار ارومیه - مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور گفت: قطار ارومیه مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.
آخرین وضعیت ساخت کریدور شماره ۱ راهی کشور
پایگاه خبری راد: کریدور شماره یک راهی کشور که سواحل جنوب را از طریق یک شبکه بزرگراهی به یکدیگر متصل می‌کند به نیمه راه خود رسیده و می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به طور کامل زیر بار ترافیک رود.
راه آهن ملایر-کرمانشاه افتتاح می‌شود
پایگاه خبری راد: راه آهن ملایر- کرمانشاه، با حضور رییس جمهور، امروز(۲۹ اسفند)افتتاح می‌شود.
آخرین خبرها از ساخت‌ جاده‌های هراز و فیروزکوه
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از نهایی شدن عملیات ساخت 11 کیلومتر دیگر از طرح توسعه جاده هراز خبر داد.
پیشرفت ۸۲ درصدی آزادراه همت – کرج
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که آزادراه همت – کرج به پیشرفت ۸۲ درصدی رسیده و این امید وجود دارد که در صورت پیگیری پروژه طبق برنامه ریزی بتوان این مسیر را ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری کامل رساند.
صفحه قبل | صفحه بعد