02:10 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلفن همراه کشور

آغاز ثبت‌نام ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور
پایگاه خبری راد: ثبت نام در ششمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه از امروز، اول مرداد ماه آغاز شده و تا 31مردادماه ادامه خواهد داشت.
شاتل موبایل تابستان امسال مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان سه ماهه اعطا می‌کند
پایگاه خبری راد: شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای سه ماه مکالمه، پیامک و اینترنت تابستانی به همراه سیم‌کارت هدیه و اعطای حجم مضاعف اینترنت ۳G و ۴G به مشترکان خدمات ADSL شاتل خبر داد.
سامانه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد سامانه مدیریت دریافت خدمات ارزش افزوده و پیامکهای انبوه در اپراتورهای تلفن همراه کشور خبر داد.
چطور جلوی رومینگ‌های سرسام‌آور را بگیریم؟
پایگاه خبری راد: لازم است مشترکان در صورت تمایل به استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانی در سفرهای خارجی از نحوه استفاده از سرویس‌ رومینگ بین‌الملل و تعرفه‌های آن آگاه باشند تا متحمل هزینه‌های مازاد نشوند.
تعرفه رومینگ اپراتورها، تماس و پیامک چند؟
پایگاه خبری راد: هنگام سفر به کشورهای خارجی، یکی از راه‌های برقراری ارتباط با داخل کشور استفاده از سیم‌کارت‌ کشور مقصد و راه دیگر استفاده از سیم‌کارت‌های اپراتورهای داخلی با بهره‌گیری از تعرفه‌های رومینگ است.
هزینه تماس و پیامک هنگام پرواز اعلام شد
پایگاه خبری راد: در کنار استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی هنگام حضور در کشورهای خارجی، یکی دیگر از موارد استفاده از رومینگ، در طول پرواز است؛ زمانی که هواپیما بلند شده و شما هنوز به مقصد مورد خود نرسیده‌اید
هزینه تماس و پیامک هنگام پرواز چقدر است؟
پایگاه خبری راد: در کنار استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی هنگام حضور در کشورهای خارجی، یکی دیگر از موارد استفاده از رومینگ، در طول پرواز است؛ زمانی که هواپیما بلند شده و شما هنوز به مقصد مورد خود نرسیده‌اید. در چنین شرایطی اپراتورهای همراه تعرفه‌های مختلفی را برای تماس، پیامک و دیتای اینترنت در نظر گرفته‌اند.
برخلاف تمام گمانه‌زنی‌ها، بخشی از سهام رایتل در بورس عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: برخلاف گمانه‌زنی‌ها درباره حضور سرمایه‌گذار خارجی در شرکت خدمات ارتباطی رایتل، این اپراتور تصمیم به عرضه بخشی از سهام خود در بورس دارد.
چطور از برقراری تماس خارجی پشیمان نشویم؟
پایگاه خبری راد: هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌کارت کشور مقصد یا با همان سیم‌کارت‌های ایرانی انجام شود. اما گاهی ناآگاهی از نحوه استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل می‌تواند به هزینه‌های بالا به‌ویژه در سیم‌کارت‌های دائمی منجر شود.
سیم‌کارت‌های‌ «شاتل موبایل» با پیش‌شماره 0998 می آید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شاتل موبایل از تخصیص پیش شماره منحصربه‌فرد 0998 با کد یک از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد