10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تعدیل نیرو

نیمه دوم امسال سخت‌تر از تصور بسیاری از مردم است!
نماد برتر-اریک روزنگرین گفت بانک مرکزی آمریکا به برنامه خود در ارائه وام شدت می‌بخشد.
کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید!
نماد برتر- قیمت خودرو اخیرا سربالایی صعود را به شکلی باورنکردنی طی کرد به گونه ای که هیچ کس باورش نمی شد برای مثال قیمت پراید که همیشه از آن به عنوان یک خودرو داخل شهری کم کیفیت یاد می شود، به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، اما رسید!
اخراج ۹۰۰۰ نفر از کارکنان رولز رویس
نماد برتر- شرکت بریتانیایی رولز رویس اعلام کرد که تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا مجبور خواهد شد علاوه بر تعطیلی کارخانه‌های خود، حداقل ۹۰۰۰ نفر از پرسنل خود را نیز تعدیل نیرو کند.
تعدیل نیروی بی‌سابقه در بزرگترین ایرلاین آمریکای لاتین
نماد برتر- بزرگترین و قدیمی ترین ایرلاین فعال در آمریکای لاتین تحت تأثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از کارکنان و پرسنل خود را تعدیل نیرو می کند.
واردات موبایل از یک ماه پیش متوقف است
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از به صفر رسیدن عرضه موبایل در کشور پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کرونا ۵۱۰۰ کارمند بزرگترین ایرلاین کانادا را اخراج کرد
نماد برتر- شرکت هواپیمایی ایر کانادا به تازگی از تعدیل نیروی بالغ بر ۵۱۰۰ نفر از پرسنل خود تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر داده است.
کدام شغل‌ها از کرونا بیشترین آسیب را دیدند؟
نماد برتر- یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به زیان وارده به بسیاری از مشاغل خدماتی و کسب و کارهای کوچک به دلیل شیوع کرونا بر لزوم حمایت از کارگاه‌های تولیدی و کسب و کارهای خرد و کوچک تاکید کرد.
بهشت‌های شغلی آمریکا معرفی شدند
پایگاه خبری راد: در شرایطی که نرخ اشتغال زایی آمریکا در ماه نوامبر به بالاترین سطح ۱۰ ماه اخیر رسید، شهرهای بزرگ کماکان بار اصلی اشتغال‌زایی را بر دوش می‌کشند.
کاهش ۱۰ درصدی شعب بانک‌های ادغامی تا پایان سال
پایگاه خبری راد: بانک‌هایی که قرار است در بانک سپه ادغام شوند باید تا پایان سال ۱۰ درصد از شعب خود را کم کنند و بانک سپه نیز کاهش ۱۰۰۰ شعبه را در طی سه سال در برنامه دارد.
بین ۵۰ تا ۷۰ درصد طرح جامع مالیاتی کشور آماده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: با اجرای طرح جامع مالیاتی، مودی مالیاتی واقعی شناسایی می‌شود و در حال حاضر استان اصفهان در شناسایی، پیاده کردن و وصول فرارهای مالیاتی در رتبه نخست کشور قرار دارد.
تشدید مشکلات اقتصادی کره جنوبی
پایگاه خبری راد: پس از رشد منفی، نرخ بیکاری کره جنوبی نیز افزایش یافت.
آنچه وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تامین کالاهای مصرفی و اساسی در فراکسیون ولایی گفت
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این فراکسیون گفت: طبق توضیحات وزیر، همسایگان در اولویت اول صادرات تجاری هستند و خط قرمز در صادرات حفظ و تامین کالاهای اساسی و مصرفی مردم است و در این زمینه کوتاه نمی آییم. مردم مطمئن باشند کالاهای مصرفی و اساسی آنها را تامین می کنیم.
ندادن عیدی و پاداش، بیشترین شکایت کارگران در سال ۹۷
پایگاه خبری راد: بررسی پرونده‌های شکایات کارگران نشان می‌دهد که بیشترین میزان شکایت کارگران در سال ۱۳۹۷ مربوط به عدم پرداخت عیدی و پاداش از سوی کارفرمایان و پس از آن حقوق معوقه بوده است.
وقتی آجر در خراسان‌شمالی کیمیا می‌شود
پایگاه خبری راد: چند سالی بود که دستگاه‌هایی در خراسان شمالی همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری از کاهش ساخت و ساز در شهرهای این استان گلایه می‌کردند اما دوباره ساخت و ساز در این استان جان گرفته است.
حداقل دستمزد کارگران باید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد
پایگاه خبری راد: رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت که اگر کارگر بخواهد حداقل دستمزد را بگیرد باید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کند.