22:46 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسلاموتورز

 به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و فورد قصد دارند به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی با یکدیگر همکاری کنند.
ظرفیت ساخت۵۰ میلیون خودرو برقی توسط فولکس واگن
پایگاه خبری راد: مدیر اجرایی ارشد فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که خط تولید خودروهای برقی ظرفیت ساخت ۵۰ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی را دارد.
فولکس‌واگن، تسلا را به چالش کشید
پایگاه خبری راد: فولکس واگن اعلام کرده است که قصد دارد به منظور به چالش کشاندن خودروهای برقی تسلا، سه کارخانه فعلی خود را به تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی تبدیل کند و فعالیت خود را در این زمینه افزایش دهد.
فریب‌کاری تسلاموتورز، زیر ذره بین FBI آمریکا
پایگاه خبری راد: محققان فعال در دفتر تحقیقات و بازرسی پلیس فدرال آمریکا به تازگی سراغ شرکت تسلاموتورز رفته‌اند تا احتمال فریب‌دادن سرمایه‌گذاران این شرکت و آمار دقیق فروش آن را بررسی کنند.
افزایش فروش خودروهای برقی تسلا
پایگاه خبری راد: گزارش مالی شرکت تسلاموتورز در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می‌دهد که مجموع فروش این غول خودروساز و جاه‌طلب به شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است.
فروش خودروهای برقی فولکس واگن نصف قیمت تسلا و با همان کیفیت!
پایگاه خبری راد: فولکس واگن اعلام کرده است که خودروهای الکتریکی ساخت این شرکت آلمانی تا سال ۲۰۲۰ میلادی به رقابت با خودروهای تسلاموتورز آمریکایی خواهد پرداخت.
آزمایش خودروهای خودران فورد در واشنگتن کلید می‌خورد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی فورد اعلام کرده است که قصد دارد در سه ماه نخست سال آینده میلادی به آزمایش خودروهای خودران در سطح شهر واشنگتن بپردازد.
تسلاموتورز قید خودروهای کاملا خودران را زد!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل تسلاموتورز به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد فناوری خودروهای کاملا خودران را فعلا از گزینه‌های موجود برای تولید خودرو حذف کرده و کنار بگذارد.
ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن در خصوص توسعه فناوری خودروهای برقی و کاهش استقبال از خودروهای بنزینی و دیزلی کنونی، ابراز نگرانی کرد.
همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی آئودی به تازگی از همکاری با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران در چین خبر داده است.
هلند رکورد فروش خودروهای پلاگین هیبریدی را شکست!
پایگاه خبری راد: هلند، رکورددار بیشترین میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در جهان شد.
نیسان لیف در صدر فهرست پرفروش‌ترین خودروهای تمام برقی جهان
پایگاه خبری راد: خودروی نیسان لیف در صدر فهرست پرفروش‌ترین خودروهای تمام برقی جهان قرار گرفته است.
پورشه تسلا را جا می‌گذارد!
پایگاه خبری راد: مقامات پورشه مدعی شده‌اند که قابلیت شارژ سریع باتری خودروهای برقی این شرکت ۵۰ درصد سریعتر از محصولات مشابه تسلاموتورز است.
همکاری دایملر با رنو - نیسان در تولید خودروهای خودران
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود گروه رنو - نیسان به منظور توسعه فناوری تولید باتری مخصوص وسائل نقلیه برقی و توسعه خودروهای خودران قصد همکاری با شرکت آلمانی دایملر را دارد.
خودروهای هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام برقی چه تفاوت‌هایی دارند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به افزایش محبوبیت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، شرکتهای خودروسازی بسیاری در جهان به دنبال توسعه فناوری‌های نوین و تولید خودروهایی هستند که آلایندگی کمتری داشته باشند.