05:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجارت الک

راهیابی شریک تجاری "سپ" به کنفرانس بین‌المللی Design ۲۰۲۰
نماد برتر- یکی از شرکای پرداخت الکترونیک سامان با ارائه مقاله علمی به کنفرانسDesign ۲۰۲۰ مجله معتبر کمبریج‌ پرس راه یافت و اعتماد کاربران به درگاه‌های "سپ" در پلتفرم‌ های جدید مطرح شد.
خروج نیروهای خبره، بزرگ‌ترین ضربه را به کسب‌وکارها می‌زند
نماد برتر- رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به مشکل خروج نخبگان از کشور و کمبود نیروهای خبره در اکثر کسب‌وکارها، گفت: بزرگ‌ترین دارایی شرکت‌های فناوری اطلاعات نیروهایشان هستند و خروج آنها، بزرگ‌ترین ضربه را به این کسب‌وکارها می‌زند و تا زمانی که در وضعیت کلان حاکمیتی و اقتصادی کشور تغییری رخ ندهد، صنف به تنهایی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و این موضوع می‌تواند در میان‌مدت ضربات جبران‌ناپذیری نه فقط به حوزه کسب‌وکارهای آنلاین که به کل کشور بزند.
امروز ۶ شرکت بورسی مشمول رفع گره هستند / توقف ایران خودرو و ۶ نماد دیگر
نماد برتر- امروز سهام ۶ شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد ایران خودرو و ۷ شرکت هم برای یک ، دو روز و یک ساعت بسته شد .
آیا رمزارزها سرمایه‌گذاری ایمنی در کشور هستند؟
نماد برتر- یک کارشناس ارزهای دیجیتال گفت: بر اساس مقاله‌ای در خصوص بازار ارزهای دیجیتال از سال ۲۰۱۲ تا امروز یعنی حدود ۱۱۰ماه گذشته، ارز بیت‌کوین تنها ۶ یا ۷ ماه در ضرر و بقیه ماه‌ها سودآور بوده که این موضوع در مقایسه با بازار کنونی بورس ایران که سه ماه متمادی ریزشی بوده، بسیار قابل تامل است.
جهش ۵۰۰ درصدی "افق" با شناسایی سود ۹۸۰ تومانی / برنامه افزایش شعب
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با انتشار صورت های مالی نیمه نخست سال، ۹۸۰ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش نشان می دهد.
"افق" ۱۵ درصد دیگر از سهام شرکت غیر بورسی را خرید
نماد برتر- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از خرید ۱۵ درصد دیگر از سهام شرکت غیربورسی به ارزش خالص ۳۸.۸ میلیارد تومان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
افزایش سرمایه ۶۷ درصدی "سپ" تصویب شد/ تغییر بند اساسنامه
نماد برتر- مجمع فوق العاده پرداخت الکترونیک سامان کیش برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۶۷ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و تغییر بند اساسنامه به تصویب رسید.
سرمایه های خارجی در راه چین
نماد برتر- وزارت بازرگانی چین از رشد ۲۵ درصدی سرمایه گذاری خارجی در این کشور خبر داد.
یوتیوب فروشگاه می‌شود
نماد برتر- هر اسباب بازی، دستگاه و کالایی که کاربران در یوتیوب مشاهده می کنند، به زودی در خود این سایت ویدیویی به فروش خواهد رسید.
صنعت کشتیرانی جهان قربانی حمله سایبری شد
نماد برتر- صنعت کشتیرانی جهان در کمتر از یک هفته برای دومین بار هدف حمله سایبری قرار گرفت که نگرانیها نسبت به مختل شدن زنجیره تامین را در شرایط بغرنج فعلی برانگیخت.
مسیرهای تاثیرگذار بر صنایع در پساکرونا
نماد برتر- اختلال در زنجیره تامین، نیاز به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کار از راه دور و عوامل بی‌شمار دیگر موجب شده کارگران، تجارت یا صنعت تحت تاثیر نتایج همه‌گیری کووید-۱۹ قرار گیرند.
گزیده رویدادهای بازارهای جهانی سرمایه در نیمه دوم ماه سپتامبر
نماد برتر- اخبار مهم بازارهای جهانی سرمایه توسط روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهــران ترجــــمه و تنظــیم می‌شود که به آخرین رویدادها و اخبار بورس‌ها و نهادهای مالی بین المللی می پردازد.
رونمایی سیستم پرداخت پول با کف دست
نماد برتر- شرکت آمازون دستگاه اسکن کف دست به نام آمازون وان را رونمایی کرد که کف دست خریداران را به کارت اعتباری آنها مرتبط می کند و به آنها اجازه می دهد بدون ایستادن در صف، پول خریدشان را پرداخت کنند.
ارتباط فاسد وزیر پیشنهادی با دو شرکت بورسی/دو تابعیتی و تحصیلات و تجربه اندک
نماد برتر- جلسه رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت صنعت با موافقت ها و مخالفت های حاشیه دار و اتهام فسادهایی درباره دو شرکت بورسی ملی مس و هپکو همراه است.
شرایط دریافت کارت بازرگانی جدید چیست؟
نماد برتر- با اجرای سیاست جدید دولت از ابتدای مرداد، متقاضیان دریافت کارت بازرگانی، باید اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، سامانه‌ای که مشکلات موجود در آن انتقادات گسترده بخش خصوصی را در پی داشته است.