10:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

به روزرسانی

انتشار تصاویر جدیدی از ساختار میدان مغناطیسی خورشید
نماد برتر- تصاویر جدید و خیره کننده ای از خورشید، ساختار میدان مغناطیسی "پاپ‌کورن مانند" ستاره منظومه شمسی را نشان می‌دهد.
تصمیمات جدید برای صدور پروانه های ساختمانی
jنماد برتر- معاون مسکن و ساختمان از افزودن موضوع های شهرسازی و حمل و نقل به مقررات ملی و کنترل ساختمان خبر داد.
قابلیت جدید برای کنترل آیفون بدون لمس صفحه
نماد برتر- به روزرسانی سیستم عامل iOS ۱۴ اپل قابلیت دسترسی جدیدی به نام Back Tap را معرفی می کند که اجرای برخی از اعمال در گوشی بدون نیاز به لمس صفحه نمایش را امکان پذیر می کند.
تغییر نام قبوض برق چگونه است؟
نماد برتر-معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران خدمات تغییر نام قبوض را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
ارتقای دو مدل دیگر از گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۱۰
نماد برتر- سامسونگ به تازگی از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های مقرون به صرفه خود یعنی گلکسی A۱۰ و گلکسی A۲۰ خبر داده است.
به‌روزرسانی ۳ گوشی سامسونگ به اندروید ۱۰
نماد برتر- سامسونگ به تازگی از به روزرسانی و آپدیت اندروید ۱۰ برای سه مدل گوشی گلکسی جدید خبر داد.
هشدار امنیتی به کاربران گوشی‌های اندرویدی قدیمی
نمادبرتر- کارشناسان امنیتی به کاربران دستگاه های اندرویدی قدیمی هشدار دادند که به علت عدم دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی در معرض نفوذ هکرها قرار خواهند گرفت.
مثل یک "روح" از گوگل مپ استفاده کنید‍!
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود در اپلیکیشن نقشه گوگل‌مپ از حالت ناشناس (incognito mode) استفاده کنند.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
 چگونه امنیت حساب‌های کاربری خود را ارتقا دهیم؟
پایگاه خبری راد: کاربران همواره به منظور ارتقای امنیت سایبری و حفاظت بیشتر از حریم خصوصی خود باید اقدامات مختلفی را انجام دهند.
رد اتهام قاچاق از کانال مناطق آزاد/ گمرک مستقر است
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: با کناره‌گیری کیاموتورز از چرخه تولید در ایران، هیچ ضرری متوجه مصرف‌کنندگان نیست چرا که ۱۰۰۰ دستگاه سراتو پیش از این تولید شده، قطعات و لوازم یدکی آن در انبارهای گروه خودروسازی سایپا ساماندهی شده است.
آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS ۱۲.۴ را دریافت کنند.
تا از کار حرف می‌شود اول از پولش می‌پرسیم
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به آدمهای کاربلد و آچار به دست نیاز داریم گفت: این فرهنگ بدی است که تا از کار حرف می‌زنیم دنبال این هستیم که چقدر پول می‌دهند و بعد به میز و صندلی و دفترش فکر می‌کنیم.
گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
چگونه از هک شدن دستگاه‌های اندرویدی جلوگیری کنیم؟
پایگاه خبری راد: اندروید نسبت به بقیه سیستم‌های عامل‌ تلفن همراه کاربردهای بسیاری دارد؛ مخصوصاً میان کاربران ایرانی. در عین حال یکی از آسیب پذیرترین سیستم عاملها هم هست و هکرها به راحتی می‌توانند آن را هدف قرار دهند. به همین دلیل بسیاری از کاربران نگران هک شدن دستگاه‌های اندرویدی و از دست دادن اطلاعات مهم‌شان هستند.