21:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

تبعیض در دورکاری نیروهای شرکتی قابل پذیرش نیست
نماد برتر- عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار هرگونه تبعیض در اجرای مقررات دورکاری ایام کرونا در خصوص نیروهای شرکتی را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: کارکنان قراردادی و شرکتی در ادارات و سازمانها نباید در بخشنامه های مربوط به دورکاری ایام کرونا نادیده گرفته شوند و بین آنها و نیروهای رسمی تبعیض و تفاوت قایل شد.
رشد قابل توجه سه متغیر "سیستم" در نیمه نخست سال
نماد برتر- شرکت همکاران سیستم با انتشار گزارش عملکرد نیمه نخست سال جاری با رشد ۵۸، ۱۰۲ و ۱۶۹ درصدی درآمدهای عملیاتی، سود عملیاتی و سود خالص نسبت به مدت مشابه قبل همراه شد.
بیمه بیکاری به کارگر بدون قرارداد تعلق می‌گیرد؟
نماد برتر- در حالی که حفظ امنیت شغلی و داشتن قرارداد کار در قانون مورد تاکید قرار گرفته و موضوعی مهم و حیاتی به شمار می‌رود، بخشی از کارگران شاغل در کارگاهها، فاقد قرارداد موقت هستند که این مساله نگرانی و دغدغه از دست دادن شغل و عدم برخورداری از مزایای بیمه بیکاری آنها را به دنبال داشته است.
آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف
نماد برتر- روزانه حدود ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می شود که می توان از این ظرفیت برای تولید انرژی استفاده کرد و آنطور که معاون وزیر نیرو در امور انرژی‌های تجدیدپذیر اعلام کرده برای این مهم با شهرداری مذاکراتی صورت گرفته است.
کتاب «پیش‌بینی نوسانات بازار با تجزیه و تحلیل تکنیکال» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- نویسنده کتاب به دنبال ارائه یک رویکرد جامع و نگرشی کاربردی از تحلیل تکنیکال بوده و از مروری کوتاه بر ادبیات و فلسفه این راهبر موثر معاملاتی، به تشریح کاربردی تحلیل تکنیکال در معاملات مالی پرداخته است . این کتاب می تواند برای عموم مخاطبین بازارهای مالی ایران و به خصوص مخاطبان بازار سرمایه و معامله‌گران سهام، بسیار مفید و کاربردی باشد؛ بنابراین مطالعه این اثر به کلیه کسانی که می خواهند به شناخت و نگرشی جامع و کاربردی از تجربه و تحلیل تکنیکال دست یابند توصیه می شود.
آخرین جزئیات پرداخت بیمه بیکاری کرونا
نمادبرتر- مطابق آخرین آمارها مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری کرونا از سوی دولت به متقاضیان و افراد بیکار شده بر اثر کرونا پرداخت شده است.
مدیریت زرشک و عناب به خراسان جنوبی واگذار شود
نماد برتر- استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیریت زرشک و عناب به عنوان محصولات انحصاری به استان واگذار و سازمان‌های مستقلی برای این امر تشکیل شود که بتوانیم از شرایط کنونی خارج شویم.
درخواست بازنگری در اقلام وارداتی مشمول تخفیف سود بازرگانی
نماد برتر- وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بهره مندی برخی اقلام وارداتی از بندر چابهار از تخفیف ۲۵ درصدی سود بازرگانی، درخواست اصلاح مصوبات مربوط را به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه کرده است.
موافقت با پذیرش و عرضه اولیه زیرمجموعه "ونفت" با ۷ شرط
نماد برتر- سرمایه گذاری صنعت نفت از موافقت فرابورس با پذیرش یکی از زیرمجموعه ها برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام و به شرط رعایت ۷ مورد خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
مزایای عرضه املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالا
نماد برتر- یک تحلیل‌گر بازارهای مالی اعلام کرد: عرضه املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالا اقدامی رو به جلو در اقتصاد کشور است و باید تداوم داشته باشد.
فعالیت صندوق بازارگردانی تاک در راستای آیین نامه جدید بورس/ ویژگی ها و مزایا
نماد برتر- صندوق بازارگردانی تاک باتوجه به الزام شرکت ها به داشتن حداقل یک بازارگردان در راستای بالا بردن نقد شوندگی سهام و جلوگیری از نوسانات شدید قیمتی درحال فعالیت است.
پیگیری وزارت صمت برای بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از پیگیری برنامه بهره مندی ۱۰۰ شرکت از ظرفیت بازار سرمایه در قالب عرضه سهام، انتشار اوراق بدهی و عرضه محصولات در بورس خبر داد.
افتتاح ۲۵۰ پروژه وزارت نیرو تا پایان سال/تلاش برای به حداقل رساندن خسارات جنگ اقتصادی
نماد برتر- وزیر نیرو با بیان اینکه خود و همکارانم را موظف کرده ام تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند، گفت: به لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر کشور و مردم وارد است و همه در تلاش هستیم با استقامت و فعالیت بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خسارات جنگ را به حداقل برسانیم و دشمن را به شکست وا داریم.
تمدید پذیره نویسی  صندوق سرمایه گذاری پالایشی
نماد برتر- زمان پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم تا ۳۰ شهریور تمدید شد.
درخواست اعتبار خرید ۵۰ درصد پرتفوی به حقیقی ها با پیش بینی ۷ اثر مثبت
نماد برتر- یک سهامدار با اظهار تعجب از امتیازات مختلف مسئولین بورس به حقوقی ها به قصد به میدان آوردن مجدد آنها، پیشنهاد اعطای اعتبار خرید ۵۰ درصد پرتفوی به حقیقی ها با پیش بینی ۷ اثر مثبت داد.