10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بلوتوث

خانه‌های هوشمند دردسرساز شدند!
پایگاه خبری راد: ضعف‌های امنیتی موجود در پلت‌فرم‌ها می‌تواند اعتماد مصرف‌کنندگان به خانه‌های هوشمند را از بین ببرد و موجب شود آن‌ها اپراتورهای خود را تغییر دهند یا تمام سیستم را به طور کامل کنار بگذارند.
روشی برای پیشگیری از "دیابت نوع یک" از دوران نوزادی
پایگاه خبری راد: کارشناسان معتقدند به روشی دست پیدا کرده‌اند که می‌تواند از خطر ابتلا به دیابت نوع یک در نوزادان پرخطر جلوگیری کند.
نمایشگر محصول جدید نوکیا مثل آیفون ۱۰ بریدگی دارد
پایگاه خبری راد: تصاویر منتشره از نوکیا ایکس ۵ نشان می‌دهد که به پیروی از آیفون ۱۰، نوکیا نیز به بریدگی بالای صفحه نمایش روی آورده است.
تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل
پایگاه خبری راد: به‌نظر می‌رسد مدیاتک در حال تلاش برای جایگزینی اینتل در تولید تراشه‌های گوشی‌های آیفون و سایر محصولات اپل است.
مراقب هکرهای تابستانی باشید
پایگاه خبری راد: لازم است شهروندان هنگامی که قصد مسافرت دارند، مقصد و نشانی دقیق سفر خود را در اینترنت به اشتراک نگذارند و از بارگذاری عکس‌های سفر در پروفایل شبکه‌های ‌اجتماعی خودداری کنند، چون این امر عدم حضور شما در منزل را در اختیار سارقان می‌دهد.
پردازنده‌های اینتل همچنان گرفتار مشکلات امنیتی
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است که تراشه و پردازنده‌های اینتل بار دیگر گرفتار آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی شده‌اند.
گوشی‌های قدیمی آیفون و مشکل باتری
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که گوشی‌های قدیمی آیفون با نصب و دریافت نسخه جدید سیستم عامل iOS ۱۱.۴ با مشکل باتری و شارژ مواجه شده‌اند.
نکاتی که باید برای خرید تلویزیون هوشمند دقت کرد
پایگاه خبری راد: شاید خرید تلویزیون یکی از چالش برانگیزترین خریدهای لوازم خانگی برای هر شخصی باشد چراکه در سال‌های اخیر تلویزیون‌های متعددی با تکنولوژی‌های گوناگون و شگفت‌انگیزی روانه بازار شده‌اند و همین امر خریداری تلویزیون را برای خریداران واقعی اندکی سخت و دشوار کرده است.
جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند
پایگاه خبری راد: ساعت هوشمند ال جی با سیستم عامل اندروید مخصوص گجت های پوشیدنی (Wear OS) در سایت FCC مشاهده و رویت شد.
ویدیو پروژکتور ۴K ال‌جی با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: نخستین ویدیو پروژکتور ال‌جی که قابلیت پخش تصاویر ۱۵۰ اینچی با وضوح و کیفیت ۴K را دارد، این هفته قدم به بازارهای جهانی می‌گذارد.
ورود غول فن‌آوری روسیه به دنیای گجت‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت یاندکس نخستین اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه کرد.
واحد تولید تراشه سامسونگ قوت می‌گیرد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد وارد تولید و عرضه تراشه و پردازنده‌های دیجیتالی شده و کسب و کار خود را به‌طور جدی در این زمینه آغاز کند.
حالت پرواز در گوشی‌های همراه چه کاربردهایی دارد؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران تنها به هنگام سفر با هواپیما از قابلیت حالت پرواز ( flight mode ) در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می کنند. این در حالیست که این قابلیت، کاربردهای بسیار دیگری بجز پرواز نیز دارد.
اپل، مشکل غیرفعال شدن میکروفون آیفون ۷ را تایید کرد
پایگاه خبری راد: شرکت اپل وجود یک مشکل مبنی بر غیر فعال شدن ناگهانی میکروفون در برخی از گوشی های هوشمند آیفون ۷ و ۷ پلاس را تایید کرد.
تامین مودم‌های آیفون اپل به اینتل واگذار می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که اپل قصد دارد تامین بخش زیادی از مودم های لازم برای گوشی های آیفون ۲۰۱۸ را به شرکت اینتل بسپارد.