02:49 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار نیویورک

علت اصلی اقبال سرمایه‌گذاران به طلا
نماد برتر- طلا به گزینه محبوب سرمایه گذارانی تبدیل شده که با ابهامات پیرامون پاندمی ویروس کرونا در بازار سهام روبرو هستند و در نتیجه قیمت این فلز ارزشمند هفته گذشته به بالاترین حد خود در حدود ۹ سال اخیر صعود کرد و راه برای رکوردشکنی بیشتر در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ هموار شد.
موج سواری طلا روی خوش بینی کم سابقه بازار
نماد برتر- در فضایی که قیمت طلا برای پنجمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد و بالای مرز ۱۸۰۰ دلار ماند، تحلیلگران وال استریت و سرمایه‌گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز اظهار کردند که انتظار ندارند این روند بزودی خاتمه پیدا کند.
روند افزایشی طلا ادامه دارد
نماد برتر- در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کردند که قیمت طلا به روند بهبود در هفته جاری ادامه می‌دهد.
از افزایش قیمت طلا در هفته جاری خبری نیست
نماد برتر- در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، در حالی که در میان کارشناسان وال استریت اختلاف نظر وجود داشت، سرمایه‌گذاران همچنان به تداوم روند افزایشی قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
نفت برای ادامه روند نزولی بهانه جدید یافت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی رشد بیشتر از حد انتظار سطح ذخایر آمریکا و افزایش تنش میان اعضای اوپک کاهش پیدا کرد.
طلا آماده افزایش بیشتر قیمت است
نماد برتر-در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، ۷۱ درصد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران انتظار داشتند قیمت طلا پس از رشد هفتگی چشمگیر به روند افزایشی خود در هفته جاری ادامه دهد.
عقبگرد دلار در آخرین روز معاملات هفتگی
پایگاه خبری راد: با افزایش نگرانی معامله‌گران از کاهش تولیدات کارخانه‌های آمریکایی، ارزش دلار کاهش یافت.
تردید بازار برای ادامه روند صعودی طلا
پایگاه خبری راد: در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، کارشناسان وال استریت درباره روند قیمت طلا در هفته جاری دچار دودستگی شدند در حالی که سرمایه گذاران انتظار داشتند این فلز ارزشمند در هفته جاری روند صعودی پیدا کند.
طلای جهانی گران‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: راساس نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز، اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت طلا در هفته جاری روند صعودی پیدا کند.
نفت در یک هفته ۱۱ درصد ارزان شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد فعالیت حفاری آمریکا و تشدید نگرانی‌ها نسبت به اشباع عرضه جهانی، به پایینترین حد از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ تاکنون سقوط کرد و برای کل هفته ریزش سنگینی را رقم زد.
افزایش تقاضا برای طلا در سال 2019!
پایگاه خبری راد: پس از یک سال ناامیدکننده، طلا بدنبال بهبود و رشد قیمت در سال ۲۰۱۹ است و توقف روند افزایش نرخ‌های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا به این فلز ارزشمند کمک خواهد کرد.
کاهش بی سابقه قیمت نفت در یک دهه گذشته!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه با کاهش بسته شد و افت حدود ۲۲ درصدی را در نوامبر به ثبت رساند که بزرگترین کاهش ماهانه در یک دهه گذشته بود.
چهارمین کاهش هفتگی قیمت نفت در واکنش به معافیت‌های نفتی آمریکا
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه بدنبال تصمیم آمریکا برای اعطای معافیت از تحریم‌های نفتی ایران به برخی از کشورها، کاهش پیدا کرد و چهارمین کاهش هفتگی متوالی خود را رقم زد.
کاهش قیمت طلا همزمان با گرانی دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز چهارشنبه که رشد ارزش دلار آمریکا، تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
سومین عقب‌گرد هفتگی نفت در پی تناقض‌گویی عربستان
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه روند کاهشی خود را معکوس کرد و با افزایش قیمت بسته شد اما تحت تاثیر ریزش سنگین بازارهای سهام جهانی، سومین کاهش هفتگی متوالی خود را رقم زد.