23:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپلیکیشن پیام رسان

نفوذ هکرها به فیس‌بوک مسنجر برای ارز دیجیتالی
پایگاه خبری راد: هکرها با ایجاد بدافزار در پیام‌رسان فیس بوک مسنجر قصد دارند به استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده اقدام کنند.
با مولتی میلیاردرهای فناوری آشنا شوید
پایگاه خبری راد: اگر به فهرست ثروتمندترین افراد در سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که بیشتر آنها این ثروت هنگفت خود را از تکنولوژی به دست آورده اند.
معرفی قابلیت جدید واتس اپ
پایگاه خبری راد: قرار است اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ قابلیت جدید ارسال و انتشار گروهی تماس‌های ویدیویی و صوتی را به برنامه‌های خود اضافه کند.
شکایت از اپل بدلیل سوءاستفاده از یک نام
پایگاه خبری راد: یک شرکت ژاپنی فعال در زمینه ساخت نرم‌افزار ، به خاطر سوءاستفاده از نام " انیموجی" که پیشتر توسط این شرکت توسعه داده شده بود، از شرکت آمریکایی اپل شکایت کرد.
رقابت تنگاتنگ واتس اپ با تلگرام
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتس اپ به تازگی در رقابتی تنگاتنگ با تلگرام، قابلیت جدید موقعیت زنده مکانی کاربران را افزوده است.
جنگ وایبر با تلگرام
پایگاه خبری راد: هم اکنون قابلیت‌های جدیدی به نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن پیام رسان وایبر، اضافه شده است و بدین ترتیب، وایبر یک پله به تلگرام نزدیک‌تر شده است.
واتس‌اپ کاملا مسدود شد
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده ، کشور چین بطور کامل اپلیکیشن پیام رسان محبوب و کاربردی واتساپ را فیلتر و مسدود کرد.
رقابت فیس‌بوک مسنجر با واتس‌اپ
پایگاه خبری راد: طبق گزارش‌های منتشر شده، تعداد کاربران اپلیکیشن پیام رسان فیس‌بوک مسنجر از مرز ۱.۳ میلیارد نفر نیز عبور کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد