15:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استاندار خوزستان

عامل کاهش فشار آب در خوزستان چیست؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل آب و برق خوزستان با رد مجدد شایعه صادرات آب به کشورهای عراق و کویت، تصریح کرد: ایران نه آبی به کشورهای همسایه صادر می‌کند، نه قصدی در این رابطه دارد.
آخرین وضعیت شهر خرمشهر از زبان فرماندار
پایگاه خبری راد: فرماندار خرمشهر گفت: اوضاع شهر خرمشهر پس از درگیری‌های شب گذشته آرام شده است.
تقویت پوشش گیاهی کانون‌های ریزگرد چندین سال زمان می‌برد
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با بیان این‌که مردم خوزستان در بحث ریزگردها باید صبور باشند، گفت: ده‌ها سال تخریب انجام گرفته است و باید چندین سال صبر کرد تا بتوان آرام آرام پوشش گیاهی را افزایش داد.
آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه به بصره در سال جاری
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: برای انتقال بار مورد تقاضا در محور جنوب با مشکل تنگنای ظرفیتی در حد فاصل اندیمشک تا دورود مواجه هستیم.
حل مشکلات گروه ملی با واگذاری به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان با اشاره به پیگیری های مداوم برای حل مشکل شرکت گروه ملی فولاد ایران گفت: مشکل این شرکت با واگذاری به بخش خصوصی حل می شود.
تازه ترین اخبار از ساخت فرودگاه جدید اهواز
پایگاه خبری راد: معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از مشخص شدن زمین های فرودگاه جدید اهواز خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار این فرودگاه تا پایان امسال انتخاب می‌شود.
تاثیر کم حوزه نفت در بخش اشتغال خوزستان
پایگاه خبری راد: در مقایسه با سال ۹۵ در سال ۹۶ با رشد ۶۰ درصدی تعداد روزهای ناسالم مواجه هستیم و در این سال تعداد روزهای ناسالم ۲۳۵ روز بود که از این بین ۳۴ روز آن حاد بوده و منجر به تعطیلی شده و صدماتی را به استان وارد کرده است.
سدهای آبی کشور درانتظار مدیر جدید
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از ادامه کار در این شرکت انصراف داد و وزیر نیرو نیز درخواست بازنشستگی وی را پذیرفت تا شرکت متولی سدهای آبی کشور در انتظار مدیر جدید باشد.
برای حل مسئله ریزگردها نباید فقط به راهکارهای آبی تکیه شود
پایگاه خبری راد: جلسه شورای عالی آب عصر شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور و با موضوع ریزگردهای استان خوزستان برگزار شد.
استاندار: متعهد شده‌ایم هدررفت آب در خوزستان را سالانه 5 درصد کاهش دهیم
پایگاه خبری راد: استاندار خوزستان گفت: خوزستان متعهد شده است سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به اصلاح شبکه‌های آب تخصیص و هدررفت آب در استان را به میزان پنج درصد در سال کاهش دهد.
محدودیت‌های منابع دولت جدی است
پایگاه خبری راد: معاون اول رییس جمهور با اشاره به این‌که محدودیت‌های منابع دولت جدی است، گفت: حتما مردم کشور از گرانی اذیت می‌شوند و به دلیل کم شدن قدرت خرید، رفاه آنها آسیب دیده است. همچنین وضع بیکاری یکی از مشکلاتی است که تعداد زیادی از جمعیت کشور را آزار می‌دهد و این مساله مختص یک استان نیست.
فولاد کاوه اروند از شرایط مناسبی برای صادرات به عراق برخوردار است
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس گفت: کارخانه فولاد کاوه اروند به آب‌های آزاد و کریدورهای صادراتی دسترسی دارد و علاوه‌بر این از شرایط مناسبی برای صادارت به عراق برخوردار است.
رشد ۴۲ درصدی ترافیک امانات پستی در ۶ ماهه نخست امسال
پایگاه خبری راد- مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر بخواهیم دولت موفقی داشته باشیم باید میان هویت مکان، هویت فرد و هویت کسب و کار ارتباط برقرار شود که این امکان با مشخص شدن هویت مکانی محقق می‌شود.
جیره‌بندی آب در خوزستان صحت ندارد
پایگاه خبری راد: مرکز روابط عمومی وزارت نیرو اعلام کرد خبر کذب منتشر شده به نقل از استاندار خوزستان درباره جیره‌بندی آب در شهرهای این استان به دلیل کمبود آب صحت ندارد و توسط استاندار نیز تکذیب شده است.
پایان عطش ١٠ ساله هورالعظیم
پایگاه خبری راد: هورالعظیم تالابی است که در ماه‌های اخیر اخبار ضد و نقیض درباره آن منتشر شد. برخی معتقد به آبگیری ۷۰ تا ۷۵ درصدی آن بودند و برخی این ادعا را دروغی بیش تصور نمی‌کردند.
صفحه قبل | صفحه بعد