17:46 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

روش کار صندوق های اختصاصی بازارگردانی
نماد برتر- سرپرست اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری روند فعالیت صندوق های بازارگردانی اختصاصی را تشریح کرد.
نکته مهمی که در تسعیر ارز بانک ها باید بدانیم
نماد برتر- شاخص سهام اگرچه در پایان هفته گذشته برای دومین بار با صعود همراه بود اما همچنان مولفه‌هایی هستند که بورس را با تردید روبه رو کرده است.
جزئیات کشف محموله چند صدهزار دلاری دارو در عراق
نماد برتر- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در رابطه با اخباری مبنی بر کشف صدها هزار دلار داروی قاچاق از ایران به عراق، با اعلام اینکه قطعا صادرات هیچ گونه دارویی به عراق از طریق مرزهای رسمی کشور انجام نشده است گفت که داروهای اعلام شده ایرانی نبوده اند.
محدودیت‌ها و شرایط دورکاری کارکنان تهران اعلام شد
نماد برتر- معاون استانداری تهران در اطلاعیه ای به فرمانداری‌های سطح استان از اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط دورکاری کارکنان خبر داد.
پیگیری ویژه برای اجرای احکام پرونده  شکایت از شرکت آذویکو
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پیگیر تعهدات مشتریان شرکت آذویکو است و در راستا ایفای تعهدات از سازمان تعزیرات حکومتی درخواست کرده که رای صادره به سرعت اجرایی گردد.
تایید حمله سایبری به دو سازمان دولتی
نماد برتر- مرکز ماهر اعلام کرد رخداد حمله مهم سایبری، مربوط‌به دو سازمان دولتی بوده که مراجع مسوول در حال رسیدگی به موضوع هستند.
عملیات بازارگردانی دو مهمان تازه وارد و چهار شرکت بورسی آغاز شد
نماد برتر- بورس تهران از آغاز عملیات بازارگردانی بر روی دو سهم تازه وارد و چهار شرکت دیگر با دامنه مظنه سه درصدی و حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از سه شنبه خبر داد.
تشدید بازرسی از اصناف برای اجرای جریمه‌های کرونا
نماد برتر-اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، از تشدید بازرسی‌ها از سوی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها خبر داد و جریمه اصناف متخلف را تشریح کرد.
تصمیمات جدید ستاد تنظیم بازار برای بازار برنج و روغن
نماد برتر- بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، ۳۰ هزار تن برنج از محل ذخایر کشور به بازار و ۳۰ هزار تن روغن خام به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز خانوارها به ۴۷ کارخانه تولید روغن نباتی عرضه خواهد شد
«بمیلا »سهامداران خود را به مجمع فرا خواند
نماد برتر- شرکت آهن و فولاد میلاد به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ،سهامداران خود را به مجمع فراخواند.
تجدیدنظر ترکیه در برآورد اکتشافات گازی دریای سیاه
نماد برتر- ترکیه برآوردش از میزان گاز طبیعی کشف شده در دریای سیاه را بالا خواهد برد و به زودی اطلاعیه جدیدی در این رابطه منتشر خواهد کرد.
زمان واریز یارانه نقدی مهرماه اعلام شد
نماد برتر- سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها زمان واریز یارانه مهرماه سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.
سهمیه پارچه واحدهای تولید ماسک متخلف قطع شد
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سهمیه مواد اولیه واحدهای تولید ماسک که در سامانه جامعه تجارت ثبت نامه نکردند، قطع شده است.
راه کامیون داران ایرانی به اروپا باز شد
نماد برتر-مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از برداشته شدن محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد کامیونداران ایرانی در مسیر کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و ایتالیا خبر داد.
زمان و شرایط امروز سفارش فروش سهام عدالت/ خرید فقط اشخاص حقوقی
نماد برتر- بورس تهران ضمن اعلام شرایط و زمان سفارش فروش سهام عدالت از مجاز بودن ورود سفارش خرید صرفاً برای اشخاص حقوقی خبر داد.