02:01 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش

پالایش بندرعباس سوار بر اسب خوش‌بختی!
نماد برتر- نگاهی به میزان درآمدزایی هفتگی این شرکت، حاکی از آن است که این رشد بالغ بر رقمی معادل ۸۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان می‌شود که نسبت به هفته گذشته، ۱۶ درصد رشد درآمدی را می‌توان مشاهده کرد.
۲۹۶ میلیاردتومان به سبد فروش فولادخراسان اضافه شد
نماد برتر- این شرکت فولادی در این هفته به رشد ۲۰۴ درصدی درآمدی یعنی معادل ریالی ۲۹۶ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومانی را از خود نشان داد اما؛ نباید فراموش کرد این شرکت در هفته گذشته آمار فروش جذابی را از خود برجای نگذاشته بود.
تبریز به جمع برگزارکنندگان آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پیوست
نماد برتر- آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پس از شهرهای اصفهان و مشهد، این‌بار در شهر تبریز و با شعار عدالت آموزشی برگزار شد.
پالایش تبریز به استقبال تعطیلات عید رفت
نماد برتر- این شرکت در سومین هفته اسفند‌ماه با حجم عرضه ۳ هزار تنی سبدکالایی گام به معاملات رینگ نقره‌ای بازارسرمایه گذاشت اما؛ هیچ تنها دستاورد این پالایشی بود.
۳ مصوبه جدید در راستای حمایت از بهبود فرآیندهای نهادهای مالی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین جلسه خود در راستای بهبود فرآیندهای نهادهای مالی مصوباتی را تصویب کرد.
 ۱۷ شرکت در صف عرضه اولیه!
نماد برتر - گویا عرضه های اولیه ضعیف و بازار خراب کن قرار است همچنان با قدرت خودنمایی کنند!
بازگشت «وزمین» به مدار سبز
نماد برتر - پس از اصلاحی اندک در شاخص نماد «وزمین»؛ نمودارها از بازگشت به موقع این سهم به مدار صعودی خبر می دهند.
 ضوابط انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری ابلاغ شد
نماد برتر- ضوابط ناظر بر انتشار انواع صکوک توسط موسسه‌های اعتباری در بستر بازار سرمایه با تصویب شورای پول و اعتبار به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
 دولت بی‌پول در بورس، خطرناک و غیرقابل اعتماد
نماد برتر- مردم بدلیل وضعیت نامشخص در ریسک‌هایی که در تصمیمات ضد بورسی وجود دارد به بازار اعتماد نمی‌کنند، چرا که دولت بی پول خطرناک بوده و قابل اطمینان نیست.
طعم «پنیر» ۶۳درصد درآمد "غگلپا" را گرفت
نماد برتر- بیشترین نرخ فروش غگلپا در بهمن‌ماه متعلق به محصول «کره» با ۸۳ میلیون و ۵۷۵ هزارتومان بود که ۵ درصد افزایش نرخ را نسبت به دی ماه به همراه داشت.
سودآوری پالایش ها با حرکت قطار نرخ نفت
نماد برتر- محمد باقر خادمی کارشناس بازار‌سرمایه، اظهار کرد: با توجه به شرایط پر التهاب جنگ اوکراین و روسیه، می‌توان تاثیری کوتاه مدت را برای بازارسرمایه و بازارجهانی نفت قائل شد چراکه این اتفاق، در رشد نرخ نفت و گاز نیز تأثیر بسزایی در آینده خواهد داشت و در این راستا نیز می‌تواند برای صنایع پتروشیمی و پالایشی، اثرات مثبتی را پیش‌بینی کرد.
سهامداران به‌دنبال ردپای صعود در شن‌زار
نماد برتر- درحالی که بسیاری از تحلیل‌گران حرفه‌ای بازار نوید رشد بازار را از میانه‌های بهمن‌ماه می‌‌‌دادند اما؛ روند بازار اینگونه دلالت می‌کند که فعلا، زمان بازی با شاخص نیست و حقوقی‌ها پای خود را در جوی آب سهامداری نمی‌گذارند و بیشتر مانند ملاک‌ها، آب را از سرمنشا گل‌آلود می‌کنند.
تالار حراج باز بورس کالا میزبان عرضه ۳۳۰ هزار تن تختال
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه میزبان عرضه ۱۳۰ هزار تن تختال C شرکت های فولاد هرمزگان جنوب و فولاد خوزستان، ۲۰۰ هزار تن تختال SM شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس و ۴۸۴ تن پلی وینیل کلراید (PVC) شرکت پتروشیمی اروند است.
بورس انرژی ایران میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری
نماد برتر- بورس انرژی ایران دوشنبه، نهم اسفندماه ۱۴۰۰ میزبان عرضه بیش از ۲۳۴ هزار و ۵۴ تن فرآورده هیدروکربوری است.
توافق واقعیتی مؤثر بر اقتصاد
نماد برتر- مجلس امیدوار است در این دوره از مذاکرات برجامی توافقی مؤثر و با ثبات رقم بخورد تا به دنبال آن تغییر و تحول واقعی در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور صورت پذیرد.