10:10 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

هشدار اتحادیه طلا وجواهر تهران به معامله‌گران فردایی و کاغذی سکه و طلا
نماد برتر- اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه معاملات غیرفیزیکی طلا و سکه موسوم به معاملات فردایی و کاغذی غیرقانونی است، به دلالان این نوع معاملات هشدار داد.
روحانی با توافق دو وزیر در واگذاری ستاد تنظیم بازار به وزارت کشاورزی مخالفت کرد
نماد برتر- رئیس جمهور ضمن مخالفت با تصمیم دو وزیر برای واگذاری ستاد تنظیم بازار به وزارت کشاورزی، خواستار رسیدگی موضوع در ستاد اقتصادی دولت شد.
قانون جدید برای مشمولان سهام عدالت
نماد برتر- امکان حذف سفارش فروش سهام عدالت، برای مشمولین این سهام از روز گذشته فراهم شده است و سهامدارانی که از طریق بانکها یا کارگزاریها اقدام به فروش سهام خود کرده بودند می توانند نسبت به حذف آن اقدام کنند.
بانک مرکزی برای مهار تورم راه سختی در پیش دارد
نماد برتر- از آنجا که با موافقت شورای پول و اعتبار از این پس بانک مرکزی به منظور کنترل تورم بر رشد ترارنامه بانک‌ها سیاست‌های محدودیتی و کنترلی اعمال می‌کند، یک تحلیلگر اقتصادی معتقد است که این بانک راه سختی را برای کنترل تورم و مهار نقدینگی در پیش گرفته است که شدنی اما سخت است و هر چه مقررات سخت‌تر می‌شود، نظارت سخت‌تر و به همان میزان راه فرار از مقررات و فساد و رانت هم زیاد می‌شود.
قیمت فروش سیمان پاکتی و فله اعلام شد / تکلیف انجمن صنفی
نماد برتر- سازمان حمایت با اعلام اینکه فروش بیش از ۱۷.۵ و ۲۹۰ هزار تومانی سیمان پاکتی و فله ، تخلف است ، انجمن صنفی را به مکلف به اعمال مدیریت بر عملکرد کارخانه‌ها کرد.
پرداخت مطالبات جایگاه‌داران تا پایان سال جاری
نماد برتر- بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی معوقات و مطالبات جایگاه‌داران تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
افزایش ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته!
نماد برتر- درحالیکه اعمال محدودیت در ترددهای برون شهری، برخلاف تجربه پیشین که به صورت ناگهانی اعلام شده بود، این بار کمی قبل از تعطیلات به صورت رسمی اعلام شد، آمارها از افزایش تردد برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد.
​ پوشش سود ۶۹۱ریالی ۶ماهه «فاسمین» در آخرین اطلاعیه
نماد برتر- شرکت کالسیمین در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از پوشش ۶۹۱ریال سود به ازای هرسهم خبر داد.
محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه اعمال می‌شود
نماد برتر- با تصمیم کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود.
عرضه ٩٠ هزار تن ریل آهن ذوب آهن اصفهان در بورس کالا
نماد برتر- ذوب آهن اصفهان طی صدور اطلاعیه ای در سامانه اطلاع رسانی کدال از امضای تفاهم نامه فروش ۹۰ هزار تن ریل آهن در بورس کالای ایران به منظور تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان خبر داد.
مهمترین حاشیه های بازار کدام اتفاقات بودند
نماد برتر- بازار سهام همانند یک وضعیت کلی بازارها که همگی در یک جهت و به حالت انتظار با روند نزولی روبه‌رو هستند، امروز هم به مثابه روزهای قبل می‌تواند با همان وضعیت روز قبل باشد.
آغاز دوره‌های معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام نمادهای (شبندر) و (شپنا) در بازارمشتقه
نماد برتر- دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس (شبندر) در سررسید بهمن ماه و نیز، شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا) در سررسید دی ماه از امروز و در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
پاسخ مستند گمرک به بانک مرکزی: سند ارائه کنید
نماد برتر-در جریان رسوب هزاران تن برنج و رو به فساد رفتن این کالا که عدم تخیص و تامین ارز از دلایل اصلی اعلام شد، در حالی بانک مرکزی این موضوع را رد کرده و عملکرد گمرک در ترخیص درصدی برنج را عامل این اتفاق می داند که گمرک با ارائه سند ادعای بانک مرکزی را رد کرد.
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- طی هفته گذشته رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران صورت گرفت که مهم ترین آن ها به موضوعاتی همچون پذیرش املاک وزارت دفاع در بورس کالا و نیز قیمت گذاری دستوری فولاد اختصاص داشت.
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.