07:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

به تجهیزات شرکت حفاری نفت حمله بدافزاری شده!
پایگاه خبری راد: یکی از مهلک‌ترین بدافزارهایی که به صنایع نفت و پتروشیمی حمله کرده بود، این بار به نظر می رسد که تجهیزات حفاری نفت شرکت ایتالیایی Saipem را نشانه گرفته و به آن حمله سایبری کرده است.
هشدار حمله لغت‌نامه‌ای به سایت‌های وردپرس!
پایگاه خبری راد: اخیرا طی تحقیقات جدید منتشره توسط شرکت امنیت وردپرس، کشف شد که مهاجمان، بیش از ۲۰ هزار سایت وردپرس را در یک بات‌نت بکار گرفته‌اند که می‌تواند دستوراتی را برای جست‌وجوی فراگیر ورودهای سایت‌های وردپرس در اینترنت صادر کند.
شبکه فاضلاب، تهران را می‌بلعد!
پایگاه خبری راد: پدیده فرونشست‌ها با وجود بی‌اعتنایی مسئولان همچنان تهران را تهدید می‌کنند تا جایی که فرودگاه بین‌المللی امام را نشانه رفته‌اند.
صعودی شدن مجدد قیمت نفت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه‌شنبه تحت‌تاثیر اختلال در صادرات نفت لیبی از میدان نفتی شراره افزایش یافت.
بزرگ‌ترین ریسک‌های اقتصاد جهان در ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: با نادیده گرفتن قوانین توسط حکومت‌های پوپولیست و دیکتاتور و تیرگی روابط بین‌المللی می‌توان گفت در جهان امروز دولت‌ها بدرفتار شده‌اند. این وضعیت ریسک‌هایی را متوجه اقتصاد جهانی می‌کند.
فوائد و عوارض داروی استاتین
پایگاه خبری راد: مصرف "استاتین‌"ها که امروزه یکی از پرمصرف‌ترین داروها برای مقابله به بیماری‌های قلبی - عروقی هستند همچون تمامی داروهای دیگر با عوارض جانبی همراه است.
مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد
پایگاه خبری راد: رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار شهادت و زخمی شدن مردم بی‌گناه ایران در حادثه تروریستی شهر چابهار را تسلیت گفت.
از کیفیت داروهای داخلی مطمئن باشید
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت ضمن محکوم کردن مجدد تحریم‌های آمریکا، به مشکل شرکت‌های دارویی برای خرید دارو و انتقال پول به آن سوی مرزهای کشور اشاره کرد و در عین حال از مردم خواست که از داروهای تولید داخل حمایت کنند و از کیفیت آن نیز مطمئن باشند.
جنایت به‌ خاطر تصاحب پارکینگ!
پایگاه خبری راد: مرد جوانی که متهم است به خاطر تصاحب پارکینگ با فردی درگیر شده و او را کشته ‌است، وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد، قتل را انکار کرد و گفت بارها تأکید کرده او قاتل نیست.
صادرات مواداولیه در زمینه پشم مرغوب ایرانی، تهدید بسیار جدی برای صنعت فرش ایران
پایگاه خبری راد: عضو هیات‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران از صادرات مواداولیه فرش به کشورهای چین و هند خبر داد و این موضوع را آسیب جدی به صنعت فرش دانست.
 آنتی‌ویروس‌ها در مقابله با نفوذ بدافزارهای ارز دیجیتالی عاجز هستند
پایگاه خبری راد: به گفته محققان امنیتی، بسیاری از برنامه‌های آنتی ویروس نیز از مقابله با نفوذ بدافزارهای مرتبط با سرقت ارزهای دیجیتال رمزپایه به رایانه کاربران ناتوان و عاجز مانده‌اند.
گردهمایی متخصصین فضای سایبری کشورهای اسلامی در شیراز برگزار می شود
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز آپای دانشگاه شیراز اعلام کرد: نهمین گردهمایی متخصصین فضای سایبری کشورهای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجم تا هشتم آذرماه در این کلانشهر برگزار می‌شود.
 برای مقابله با شرایط کنونی تحریم‌ها به مردم اطلاعات صحیح دهیم
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مهم‌ترین راهکار مقابله با شرایط کنونی تحریم‌ها را ارائه اطلاعات صحیح و به موقع به مردم دانست و گفت: این جنگ اقتصادی توسط جنگ رسانه‌ای پشتیبانی می‌شود که برای مقابله با آن نیازمند ارائه اطلاعات به موقع به مردم هستیم.
حمله قلبی در زنانِ جوان شایع‌تر است
پایگاه خبری راد: نتایج یک مطالعه اخیر در آمریکا نشان دهنده روند نگران کننده‌ای در "موارد ابتلا به حمله قلبی" طی دهه‌های اخیر است.
قطع دسترسی کاربران به فیس بوک
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شب گذشته دسترسی بسیاری از کاربران جهان به فیس‌بوک قطع شده بود و همین امر صدای آنها را درآورده بود.