10:10 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی

دشوارترین آزمون وزیر انرژی عربستان سعودی زمانی!
پایگاه خبری راد: زمانی که وزیران اوپک در نشست هفته جاری خود اعلام کنند چه میزان نفت در ماه‌های آینده تولید می‌کنند با یک بازار بدبین که در جست و جوی جهت مشخص است طرف خواهند بود.
خارج شدن قطر از اوپک
پایگاه خبری راد: کشور قطر، تا ژانویه سال ۲۰۱۹ از سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک خارج می‌شود.
 تفاهمات ایران و روسیه در حوزه اقتصادی تشریح شد
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: تحریم‌های ایالات متحده فرصت بی‌نظیری را برای شکوفایی امکاناتی از جمله منابع طبیعی و انسانی جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است.
آیا دیدار اوپک به سقوط نفت منجر می شود؟!
پایگاه خبری راد: انتظار بازار نفت بر این است که اوپک در نشست رسمی هفته جاری، کاهش تولید را اعلام کند اما برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند چنین تصمیمی عکس نتیجه موردنظر این تولیدکنندگان را به دنبال داشته باشد و قیمت نفت سقوط بیشتری پیدا کند.
تصمیم اوپک پلاس متاثر از ابهامات پیرامون صادرات ایران
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه اعلام کرد ابهامات پیرامون مسائل متعدد از جمله حجم صادرات نفت ایران، صنعت نفت را متاثر کرده اما تولیدکنندگان روسی آماده هستند تا تولیدشان را طبق شرایط تنظیم کنند.
 وزیران انرژی عربستان و روسیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ دیدار کردند
پایگاه خبری راد: الکساندر نواک - وزیر انرژی روسیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ با خالد الفالح - همتای سعودی خود دیدار کرد.
درخواست عربستان سعودی از روسیه برای کاهش دوباره تولید نفت!
پایگاه خبری راد: با سقوط چشمگیر قیمت‌ها، اتحاد نفتی عربستان و روسیه که قدرتمندترین شراکت در بازار جهانی نفت است، با دشوارترین آزمون خود تاکنون روبرو خواهد شد.
 تولید نفت روسیه در آستانه مذاکره با عربستان کاهش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: در آستانه دیدار میان ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در نشست گروه جی ۲۰، مقامات انرژی روسیه از کاهش تولید نفت این کشور در ماه نوامبر خبر دادند.
عربستان تولید نفت را به تنهایی کاهش نخواهد داد
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی در آستانه دیدار رسمی اوپک اعلام کرد کشورش به تنهایی تولید نفت را کاهش نخواهد داد.
 اوپکی‌ها از کاهش تولید نفت حمایت کردند!
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی اکوادور اعلام کرد این کشور آمریکای جنوبی از تصمیم اوپک برای کاهش تولید نفت در نشست هفته آینده این گروه در وین حمایت خواهد کرد.
معرفی مدیر جدید رنو-نیسان
پایگاه خبری راد: به گفته منابع آگاه، شرکت نیسان موتورز اعلام کرده که قصد دارد تا ۲۰ دسامبر سال جاری میلادی مدیر و سرپرست شرکت رنو نیسان آلیانس، بعد از رسوایی مالی مدیر قبلی کاندید و معرفی کند.
سقوط نفت به پایینترین قیمت در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تحت تاثیر نگرانی بازار نسبت به اشباع عرضه در برابر دورنمای اقتصادی تیره، به پایینترین رکورد سال ۲۰۱۸ سقوط کرد
کاهش 12 درصدی قیمت نفت!
پایگاه خبری راد: بعد از گذشت ۹ روز از زمانی که وزیر انرژی عربستان سعودی در ابوظبی اعلام کرد اوپک و متحدانش در نظر دارند تولیدشان را در سال ۲۰۱۹ کاهش دهند، قیمت‌های نفت حدود ۱۲ درصد کاهش پیدا کردند.
صادرات ۷.۴۳ میلیون بشکه نفت عربستان!
پایگاه خبری راد: صادرات نفت عربستان سعودی در سپتامبر که این کشور به برداشت از ذخائر خود ادامه داد به ۷.۴۳ میلیون بشکه در روز صعود کرد که بالاترین رکود در ۲۰ ماه گذشته بود.
تکرار موفقیت اوپک در کنترل بازار نفت !
پایگاه خبری راد: اوپک و متحدانش مصمم هستند با کاهش تولید نفت در سال ۲۰۱۹، از تکرار ریزش قیمت چهار سال پیش جلوگیری کنند.