18:21 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دود

آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثروت داریوش از روز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز کاری آغاز می‌شود.
وقتی وزن ارزشی "کالا" در بورس سنگین شد
بورس کالا انتظار ورود خودرو به رینگ را می‌کشد و احتمالا با اضافه شدن خودرو به سبد محصولاتی که در رینگ بورس کالا عرضه می‌شود، "کالا" جذاب‌تر هم خواهد شد.
قیمت گذاری دستوری عامل ایجاد ریسک و ابهام در بورس
با توجه به اینکه قیمت گذاری دستوری عامل ایجاد ریسک و ابهام است؛ بنابراین فعالان بازار سهام همگی مخالف ادامه چنین روندی در اقتصاد کشور هستند.
افزایش قابل توجه صادرات محصولات فولادی
میزان صادرات محصولات فولادی و شمش طی ۵ ماهه امسال به ترتیب ۸۸ و ۳۹ درصد افزایش یافت. بدین ترتیب صادرات شمش به بیش از ۳ میلیون تن و محصولات فولادی به نزدیک ۱.۴ میلیون تن رسید.
عرضه ۵۰۰ کیلوگرم زعفران در بورس کالا
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه عرضه ۵۰۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بریده ممتاز (نگین) و زعفران رشته ای درجه ۱ (پوشال مرغوب) سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را تجربه می کند.
هزینه ۲۰۰ هزار تومانی سیمان در هر یک متر مربع ساخت و ساز
عضو هیات مدیره انجمن سیمان کشور با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تأمین سیمان یک میلیون مسکن وعده داده شده از سوی دولت نداریم، گفت: برای ساخت یک متر مربع مسکن، چهار کیسه سیمان مصرف می‌شود که در بالاترین قیمت، ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد، بنابراین نگرانی از قیمت سیمان، آدرس اشتباه دادن در بخش مسکن است.
ورود معاملات بورس به مدار منطقی
معاملات بورس پس از ورود شاخص به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی، وارد مداری متعادل شده است و اصلاح‌های ایجاد شده نباید برای سهامداران حاضر در این بازار نگران کننده باشد.
یک قدم تا تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت
پس از گذشت بیش از یک سال از آزادسازی سهام عدالت و نامشخص بودن وضعیت جاماندگان سهام عدالت، حال تعیین تکلیف این افراد، رنگ واقعیت به خود گرفته است و جاماندگان در یک قدمی سهامدار شدن قرار گرفته‌اند.
امروز چه نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟
توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی امروز مورخ ۲۰ شهریور ماه اعلام شد.
شنبه سیمانی بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۲۰ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۶۴ هزار تن سیمان از سوی ۵۴ شرکت است.
تولید روی در کشور با ۴۵ درصد ظرفیت اسمی
بیشتر واحدهای تولید روی در کشور به دلیل نبود دسترسی به میزان خاک مورد نیاز با عیار مناسب، کمتر از ظرفیت اسمی خود یعنی ۴۵ درصد، به تولید روی می پردازند.
رمزگشایی از سقوط قیمت‌ رمز ارزها /قیمت طلا زیر 1800 دلار
رئیس جمهور ال سالوادور پس از رسمی شدن بیت کوین در این کشور کیف پول‌های مورد استفاده را ناکارآمد خواند. همراه با این اتفاق قیمت بیت کوین سقوط کرد و سرمایه بازار رمزارزها 300 میلیارد دلار پایین آمد.
توقف " سپید " تا ۵ روز آینده
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۱۵ شهریورماه اعلام شد.
رتبه‌های برتر صندوق‌های سهامی ایران کدامند؟
برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری تا ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ مشخص شدند.
۵۸ هزار حلقه «تایر خودرو» به بورس کالا می‌آید
جذاب‌ترین عرضه امروز بازار فرعی بورس کالا به تایر خودرو «گروه صنعتی بارز» با حجم ۴۵۰ تن معادل ۵۸ هزار و ۵۰۰ حلقه تایر اختصاص دارد.