05:47 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

بدافزاری که اطلاعات بانکی را می‌دزدد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که یک گروه حرفه‌ای از هکرها و مجرمان سایبری با انتشار یک بدافزار و تروجان معروف به روزرسانی شده سعی دارند به سرقت اطلاعات بانکی و مالی کاربران بپردازند.
لو رفتن اطلاعات کاربران بازی‌های آنلاین!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات بالغ بر هفت میلیون نفر از کاربران وب‌سایت معروف فعال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین را به سرقت برده‌اند.
صادرکنندگان چانه می‌زنند
پایگاه خبری راد: در حالی که فرصت سه‌ ماهه صادرکنندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به پایان رسیده، هنوز برخی از صادرکنندگان در مقابل اجرای این بخش‌نامه بانک مرکزی مقاومت می‌کنند و به دنبال تغییر آن هستند.
هشدار؛ رتبه دوم ایران در آلودگی به بدافزار استخراج رمز ‌ارز
پایگاه خبری راد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که جدیدترین نسخه بدافزار NRSMiner از اواسط ماه نوامبر شروع به توزیع کرده و در کامپیوترهای آسیب‌پذیر در یک شبکه محلی توزیع می‌شود. این بدافزار بیش‌تر در آسیا توزیع شده و بعد از ویتنام، کشور ایران رتبه دوم آلودگی به این بدافزار را با بیش از 16 درصد دارد.
توئیتر میزبان بزرگترین افشای اطلاعاتی آلمان شد
پایگاه خبری راد: هکرها در بزرگترین هک و حمله سایبری تاریخ آلمان به حساب‌های کاربری بسیاری از سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران فعال در این کشور نفوذ و دسترسی پیدا کردند.
پیدا کردن جاسوس فیس‌بوک !
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بدون کسب اجازه از کاربران، اطلاعات حساب کاربری کاربران را برای فیس بوک ارسال می‌کردند.
 بانک برزیلی بعد از افشای اطلاعات مشتریان خود جریمه سنگینی را تقبل کرد
پایگاه خبری راد: یک بانک برزیلی تحت‌تاثیر سهل‌انگاری و افشای اطلاعات مالی و شخصی حساب‌های کاربری بالغ بر ۲۰ هزار نفر از مشتریان خود، ۳۸۲ هزار دلار جریمه شد.
هکرهای کره شمالی به اطلاعات پناهندگان به کره جنوبی حمله بردند!
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرده است که اطلاعات بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از پناهندگان اهل کره شمالی که به همسایه جنوبی خود فرار کرده بودند، توسط هکرها به سرقت رفته است.
 ترامپ به رئیس و مقامات بانک مرکزی آمریکا حمله شدیدی کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا در انتقادی بی سابقه، بانک مرکزی این کشور را تنها مشکل اقتصاد آمریکا خواند!
بلاک‌چین جایگزین سوئیفت می‌شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه بلاک‌چین گفت: این بستر به ‌تدریج جای سوئیفت را خواهد گرفت و اکنون نیز بخشی از وظایف سوئیفت در این بستر انجام می‌شود و بانک‌های اروپایی در حال بهره‌گیری از آن هستند.
 بیشتر شهرستان‌های کرمان با آفت مگس مدیترانه‌ای آلوده شدند
پایگاه خبری راد: آفت مگس مدیترانه‌ای مبارزه شیمیایی و سَم ندارد و فقط باید با اصول پیشگیری و رعایت بهداشت باغ و جذب حشرات به روش‌های مختلف مبارزه کرد و جمعیت را پایین آورد، به همین علت کار مشکل می‌شود.
آمریکا دو هکر چینی را به سرقت اطلاعات متهم کرد
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه دو هکر چینی تحت حمایت دولت این کشور را به تلاش برای نفوذ به وب سایت، سرورها و زیرساخت‌های شرکت‌های مختلف در جهان متهم کرد.
هشدار جدی سازمان ناسا به افزایش حملات سایبری در آینده
پایگاه خبری راد: سازمان ملی هوا و فضای آمریکا (ناسا) ضمن تایید حمله سایبری هکرها به اطلاعات شخصی و کاری کارمندان و مهندسان فعال در این سازمان به افزایش احتمال این حملات در آینده هشدار داد.
هکرهای سعودی و چینی در پشت پرده سرقت اطلاعات کاربران توییتر
پایگاه خبری راد: سهام توییتر روز گذشته تحت‌تاثیر اعتراف این شرکت به نفوذ هکرها به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی، هفت درصد کاهش یافت.
حدس زدن ویندوز در مورد احتمال نفوذ بدافزار به رایانه !
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد با یک سرمایه‌گذاری ۲۵ هزار دلاری به الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی دست پیدا کند که قادر خواهد بود احتمال آلوده شدن ویندوز کاربران به بدافزار را پیش‌بینی کند.