09:51 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنو

اپل رسما به رقابت با نتفلیکس برخاست!
سرویس پخش آنلاین محتوای تلویزیون‌های هوشمند اپل تی‌وی نیز شب گذشته همزمان با معرفی گوشی‌های جدید آیفون ۱۱ رونمایی شد.
واکنش وال‌استریت به رونمایی از آیفون جدید
پایگاه خبری راد: رونمایی از محصول جدید شرکت اپل معاملات بورس آمریکا را کاملا تحت الشعاع قرار داد.
کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد کرده‌اند که گوشی‌های مجهز به شبکه ۵G در برخی از کشورهای جهان از استقبال بیشتری برخوردار خواهند شد.
چرا تمایل افراد به خرید گوشی کم شده است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان این‌که در هر دقیقه ۸۵ دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد، گفت: امیدواریم با تسهیل واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به به‌روزرسانی موبایل‌های خود باشیم.
رشد و شکوفایی اقتصادی با توسعه شبکه 5G !
پایگاه خبری راد: کارشناسان برآورد و اعلام کرده‌اند که تکنولوژی شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G می‌تواند موجب رشد و شکوفایی اقتصاد چین شود.
اسپیکرهای هوشمند بیشتر برای خرید اینترنتی استفاده می‌شوند
پایگاه خبری راد: نتایج تازه‌ترین تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته بر روی کاربران آمریکایی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از آنها به منظور کارهای مرتبط با خریداری محصولات مختلف به صورت اینترنتی از اسپیکرهای هوشمند استفاده می‌کنند.
"ناهید" هنوز پرتاب نشده است
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت مراحل انتهایی تحویل ماهواره ناهید به وزارت دفاع در حال انجام است اما این ماهواره هنوز پرتاب نشده است.
قاب گوشی اتصال به شبکه ۵G را مختل می‌کند؟
پایگاه خبری راد: برخی از کارشناسان و محققان فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که قاب گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه ۵G می‌تواند جلوی عملکرد اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت را بگیرد و در آن اختلال ایجاد کند.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
بهترین گوشی‌های هوشمند در ژوئن ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازارهای جهانی را که در ژوئن ۲۰۱۹ میلادی قابل دسترس کاربران بوده‌اند، را منتشر کرده‌اند.
بهترین اپلیکیشن‌های اتصال تلویزیون هوشمند به گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی و تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت جدیدی تحت عنوان smart mirroring/view قادر خواهند بود به راحتی با یکدیگر متصل شوند و امکان تبادل هم زمان محتوا، فیلم و تصاویر را برای کاربران به ارمغان بیاورند.
آمادگی بازار شیرینی برای عید غدیر + قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه شیرینی گفت که واحدهای صنفی در شب عید غدیر آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند.
چگونه شبکه 5G اپلیکیشن‌های موبایلی را تغییر می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G موجب تغییر و تحولاتی در اپلیکیشن‌های موبایلی می‌شود.
چشم‌بادامی‌ها در چه خانه‌هایی زندگی می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: هر کشوری برای زندگی، شرایط و قوانین خاصی دارد. برای مثال سازندگان آپارتمان در کره جنوبی خانه‌هایی می‌سازند که برای خانواده ایده‌آل جهت زندگی باشد.
علت رد پیشنهادهای صنف ICT چیست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات می‌گوید بازنگری آئین‌نامه تائید نمونه تجهیزات حوزه ICT با دریافت نظرات بخش خصوصی انجام شده اما بخش خصوصی معتقد است آیین‌نامه‌ جدید نه‌تنها تفاوت چندانی با آیین‌نامه‌ قبلی ندارد، بلکه نظرات بخش خصوصی هم در آن اعمال نشده و رگولاتوری هم دلیل خود را برای رد این نظرها و پیشنهادها اعلام نمی‌کند.