10:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

کاسپرسکی از کشف یک بدافزار در تلگرام خبر داد
پایگاه خبری راد: متخصصان فعال در شرکت امنیتی کاسپرسکی روسیه به تازگی از کشف یک بدافزار جدید و خطرناک در اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام خبر داده‌اند.
گوشی هوشمند هک کنید، ۳ میلیون دلار جایزه بگیرید!
پایگاه خبری راد: یک استارتاپ نوپا و تازه تاسیس در امارات متحده عربی اعلام کرده است به افرادی که بتوانند گوشی‌های اندرویدی و آیفون را هک کنند، مبلغ سه میلیون دلار پرداخت می‌کند.
بهترین سیاست جلوگیری از هک سیستم‌ها
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی می‌گویند سیاست مجرمان استفاده از آسیب‌پذیری گوشی‌های هوشمند است و به همین دلیل گوشی‌های هوشمند دستگاه مورد علاقه هکرها به شمار می‌روند.
از وب گردی لذت ببرید
پایگاه خبری راد: به تازگی اوپرا یک مرورگر جدید مخصوص گوشی های هوشمند اندرویدی تحت عنوان «اوپرا تاچ» را رونمایی و ارائه کرده است که وب گردی را برای کاربران آسانتر از پیش می‌کند.
اپلیکیشن‌های اندرویدی؛ جاسوس کودکان
پایگاه خبری راد: بر اساس نتایج تحقیقات، بالغ بر ۳۰۰۰ اپلیکیشن اندرویدی که در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور هم وجود دارند، از کودکان و فعالیت‌هایشان جاسوسی می‌کنند.
تروجان اندرویدی اهرم استخراج اطلاعات ایرانی‌ها از تلگرام
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی اخیرا هشدار دادند تروجان اندرویدی جدیدی شناسایی شده که از واسط‌های برنامه‌نویسی بات تلگرام برای ارتباط با سرور دستور و کنترل و ارسال داده‌ها به این سرور بهره‌برداری می‌کند.
دروغ غول‌های تکنولوژی درباره امنیت گوشی‌های اندرویدی!
پایگاه خبری راد: به عقیده بسیاری از تحلیلگران، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اندرویدی در انتشار به روزرسانی‌های امنیتی به مشتریان و کاربران خود دروغ می‌گویند.
کشف بدافزاری که تماس‌ها را پنهانی ضبط می‌کند
پایگاه خبری راد: پژوهشگران امنیتی ابعادی از تروجان جدید اندرویدی را آشکار کردند که به‌شدت در حال انتشار است و در پشت یک برنامه ضدویروس جعلی که Naver Defender است پنهان می‌شود و به‌صورت پنهانی تماس‌های تلفنی را ضبط می‌کند و اطلاعات خصوصی را سرقت می‌کند.
سرقت اطلاعات تماس و پیام‌ها توسط گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گروهی از پژوهشگران امنیتی به تازگی یک بدافزار خطرناک را در سیستم عامل اندروید کشف کرده‌اند که اطلاعات تماس و پیام‌های کاربران را به طور مخفیانه به سرقت می‌برد.
اطلاعیه مرکز ماهر در مورد اپلیکیشن "روبیکا"
پایگاه خبری راد: در پی طرح سوالات و مباحث مطرح شده در فضای مجازی در خصوص اپلیکیشنی با عنوان "نرم‌ افزار چند رسانه ای اندرویدی روبیکا" و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بررسی موضوع توسط مرکز ماهر، این اپلیکیشن مورد تحلیل دقیق این مرکز قرار گرفت.
امنیت اندروید همانند رقیبش iOS است
پایگاه خبری راد: گوگل در تازه‌ترین گزارش سالانه خود در خصوص امنیت سیستم عامل اندروید، می گوید امنیت اندروید هم‍پای رقیب خود iOS است.
 اندروید جدید، گوشی شما را به ماوس تبدیل می‌کند
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین اخبار، نسخه بعدی سیستم عامل اندروید ملقب به android P قابلیت تبدیل گوشی هوشمند به ماوس رایانه را بوسیله بلوتوث دارد.
رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان
پایگاه خبری راد: یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.
رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص کودکان
پایگاه خبری راد: یک شرکت اسپانیایی در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون از یک گوشی هوشمند اندرویدی مخصوص کودکان رونمایی کرد.
گوگل نخستین گوشی مجهز به اندروید Go را معرفی می کند
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است که در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون می خواهد از نخستین گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید GO رونمایی کند.