06:02 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

"فروس" صورت های مالی ۶ماهه منتشر کرد
نماد برتر- شرکت فروسیلیس ایران صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
۱۱۲ هزار میلیارد تومان اوراق در بودجه منتشر شد
نماد برتر- وزارت اقتصاد از انتشار ۱۱۲.۴ هزار میلیارد تومان اوراق شامل ۷۵.۷ هزار میلیارد تومان بصورت عرضه نقدی و ۳۶.۷ هزار میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی خبر داد.
سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟
نماد برتر- معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های تردد به شنبه هفته آینده موکول شده است، گفت: مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌های شمالی از حیث ترافیکی و جوی نداریم.
موافقت بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد نقدینگی با نرخ ۱۹.۵ درصد به بانکها
نماد برتر- بانک مرکزی با تزریق ۳.۷ هزار میلیارد تومان نقدینگی با حداقل نرخ ۱۹.۵ درصد به بانک‌های متقاضی موافقت کرد.
جریمه سنگین اپل بابت پنهان کردن ضعف عملکرد باطری
نماد برتر- شرکت اپل برای حل و فصل ادعاهای ۳۳ ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا مبنی بر این که گوشیهای آیفون را کند کرده است تا مشکلات باطری آنها را پنهان کند و کاربران را به خرید دستگاههای جدید وادار کند، ۱۱۳ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
رعایت نکنید پلمب مغازه واحدهای متخلف صنفی قطعی است
نماد برتر- اتاق اصناف مرکز قم در خصوص تعطیلی همه گروه‌های شغلی به غیر از مشاغل گروه یک، با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با واحدهای صنفی متخلف بدون تذکر و صدور اخطار قبلی برخورد و این اماکن پلمب می شود.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
«خراسان» سود ۶ماهه هرسهم را ۲۸۶۳ریال منتشر کرد
نماد برتر- شرکت پتروشیمی خراسان در اطلاعیه ۶ماهه منتشر شده سود هر سهم را ۲هزار و ۸۶۳ریال منتشر کرد.
نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی ضمن اعلام نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (۲۷ آبان ماه سال جاری) اعلام کرد: ‌حراج بعدی اوراق یاد شده در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وزارت دفاع شرایط و زمان عرضه یک قطعه زمین در بورس کالا را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت دفاع در راستای برنامه فروش املاک مازاد، شرایط و زمان عرضه یک قطعه زمین محصور شده در شهرستان دماوند را در بورس کالا اعلام کرد.
امکان خرید اوراق مالی اسلامی در تمام روزهای معاملاتی
نماد برتر- معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای از امکان خرید اوراق مالی اسلامی در تمامی روزهای معاملاتی بازار سرمایه خبر داد.
افزایش سرمایه سهم غایب از تجدید ارزیابی دارایی و آورده سهامداران
نماد برتر- شرکت سیمانی و غایب یک ماهه تابلو معاملات فرابورس از برنامه افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی سهامداران خبر داد.
تلاش ترامپ برای تسهیل حفاری نفت آلاسکا پیش از آمدن بایدن
نماد برتر- دولت ترامپ درست پیش از روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن، احتمالا اقدامات کلیدی را برای نهایی کردن فروش لیزینگ حفاری نفت در منطقه آلاسکا که پناهگاه ملی حیات وحش قطب شمال است، انجام خواهد داد.
قبض برق تهرانیها چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد مشترکان در تهران مشمول طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق رایگان و ۲۰ درصد مشترکان در صورت عدم کاهش مصرف برق خود مشمول ۱۰ درصد افزایش تعرفه برق خواهند شد و مشترکان به راحتی می توانند با نصب اپلیکیشن "برق من" از وضعیت مصرف خود آگاه شوند.
پلاسک در گزارش ۶ماهه از زیان خارج شد
نماد برتر- کارخانجات پلاسکوکار سایپا در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد که توانسته از زیان ۱۷۳ریالی خارج شود و سود خود را به ۳ریال برساند.