08:05 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر انرژی

 بازار نفت در حال تصحیح است
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی امارات متحده عربی به خبرنگاران گفت: بازار نفت جهانی در حال تصحیح است.
اختیارات اوپک!
پایگاه خبری راد: گروه تولیدکننده نفت اوپک با احساس نیاز برای آوردن یک غریبه به منظور دستیابی به توافق در خصوص تولید، به شدت ضعیف عمل کرده است.
 وزیر انرژی آمریکا و مسرور بارزانی درباره ایران مذاکره کردند
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا و مشاور امنیت اقلیم کردستان در دیدار با یکدیگر درباره ایران و همکاری در حوزه انرژی گفت وگو کردند.
پیش‌بینی تقاضای کمتر برای نفت اوپک
پایگاه خبری راد: طبق اطلاعات منابع ثانویه اوپک، تولید این گروه در نوامبر حدود ۱۱ هزار بشکه در روز کاهش یافت و به ۳۲.۹۶۵ میلیون بشکه در روز رسید.
عراق به دنبال معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران است!
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا دولت جدید عراق را برای افزایش تولید و صادرات نفت شمال این کشور به ترکیه در آستانه بررسی تمدید معافیت بغداد از تحریم‌ها برای ادامه واردات گاز ایران، تحت فشار قرار داد.
فاتح بی‌ادعای جنگ نفتکش‌ها
پایگاه خبری راد: چرا باید «بیژن نامدار زنگنه» را سردار دیپلماسی اقتصادی ایران در شرایط تحریم دانست؟ کاهش تولید نفت اوپک و حفظ سهم ایران از بازار نفت چقدر اهمیت دارد؟ دستاوردی شگفت‌انگیز است یا یک اتفاق معمولی؟ چرا رسانه‌های غیر همسو سعی می‌کنند کار بزرگ وزیر را کم ارزش نشان دهند
کاهش حتی یک بشکه نفت خط قرمز ایران است
پایگاه خبری راد: ایران در آخرین دیدار رسمی اوپک حاضر نشد تولید نفت خود را کاهش دهد و اعلام کرد، این اقدام خط قرمز ایران است.
مذاکرات اوپک درباره کاهش تولید نفت به بن‌بست خورد
پایگاه خبری راد: دیدار رسمی وزیران نفت اوپک درباره توافق کاهش تولید نفت روز پنج‌شنبه در مقر این سازمان در وین بی‌نتیجه به پایان رسید و این گروه کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست خود را لغو کرد.
 اما و اگرهایی درباره کاهش تولید نفت
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد کاهش یک میلیون بشکه در روز تولید اوپک و غیراوپک مناسب خواهد بود با این حال این گروه سرگرم بررسی پیشنهادها از ۵۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون بشکه در روز است.
 پیش‌بینی بازار نفت از نتیجه نشست اوپک
پایگاه خبری راد: در حالی که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان اوپک برای کاهش تولید نفت تفاهم نظر دارند اما همچنان ابهاماتی در خصوص نتیجه دیدار آنها وجود دارد.
 سفر وزیر انرژی آمریکا به عربستان و قطر
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد بزودی به قطر و عربستان سعودی سفر خواهد کرد که احتمالا پس از دیدار هفته جاری اوپک خواهد بود.
 تصمیم اوپک در آشفته بازار نفت چه خواهد بود؟
پایگاه خبری راد: جلسه روز آینده اوپک درحالی برگزار می‌شود که این سازمان با چالش‌های مختلفی از جمله خروج یکی از اعضاء، مازاد تولید و سقوط آزاد قیمت جهانی نفت دست به گریبان است. بنابراین تصمیمی که اوپکی‌ها در این اجلاس خواهند گرفت، تاثیر زیادی بر آینده بازار و سرنوشت هرکدام از اعضاء دارد.
تحول اوپک برای کاهش تولید نفت!
پایگاه خبری راد: وزیران و نمایندگان اوپک اعلام کردند اعضای کلیدی این گروه فارغ از تصمیم ناگهانی قطر برای خروج از اوپک، مصمم هستند هفته جاری درباره کاهش تولید نفت به توافق برسند.
چرا قطر از اوپک خارج شد؟
پایگاه خبری راد: یک تحلیلگر غربی در واکنش به تصمیم ناگهانی قطر برای خروج از اوپک اظهار کرد که آینده اوپک بر پایه‌های لرزانی استوار است.
تفاهم نظر اوپک برای کاهش تولید نفت
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی عمان در آستانه دیدار هفته جاری تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک، اظهار کرد معتقد است یک تفاهم نظر در میان تولیدکنندگان نفت اوپک برای ضرورت کاهش تولید نفت وجود دارد.