08:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

ساعت هوشمند گلکسی‌واچ به اندروید Wear OS مجهز می‌شود
پایگاه خبری راد: سامسونگ و گوگل می‌خواهند به منظور توسعه سیستم عامل مخصوص ساعتهای هوشمند گلکسی‌واچ مبتنی بر Wear OS با هم همکاری کنند.
رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید
پایگاه خبری راد: نرم‌افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.
خیالتان از امنیت سایبری یوتیوب راحت باشد!
پایگاه خبری راد: گوگل به منظور افزایش امنیت سایبری کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب، قابلیت Incognito Mode را به پلت‌فرم گوشی‌های اندرویدی یوتیوب افزوده است.
معرفی اپلیکیشن هوشمند گوگل‌نیوز برای خبررسانی
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن گوگل نیوز مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه‌های آنلاین پلی استور و اپ‌استور در دسترس کاربران علاقمند به اخبار قرار گرفت.
قابلیت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد
پایگاه خبری راد: شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم استوری های خود افزوده است که مخاطبان می توانند به استوری های قابل مشاهده، واکنش نشان دهند.
اقدام یوتیوب برای کاهش اعتیاد کاربران به تماشای ویدیو
پایگاه خبری راد: کاربران اندرویدی یوتیوب از این پس قادر خواهند بود تنظیمات این شبکه اجتماعی را به صورت خودکار بر روی یادآوری فراغت از تماشای بی وقفه ویدیو تنظیم کنند.
زیان میلیاردی صادرکنندگان آمریکایی از ممنوعیت فروش
پایگاه خبری راد: شرکت فناوری ZTE چین که ماه جاری پس از اعلام ممنوعیت فروش به این شرکت از سوی وزارت بازرگانی آمریکا، فعالیت‌های اصلی خود را متوقف کرد، سال میلادی گذشته بیش از ۲.۳ میلیارد دلار به ۲۱۱ صادرکننده آمریکایی پول پرداخت کرد.
سازندگان گوشی‌های اندرویدی وادار به ارائه نسخه امنیتی می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت گوگل بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل اندروید، تمامی شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را موظف به ارائه منظم بروزرسانی‌های امنیتی برای موبایل‌های اندرویدی خود کرد.
کی نخستین ساعت هوشمند گوگل معرفی می شود؟
پایگاه خبری راد: گوگل قرار است نخستین ساعت هوشمند را در کنار گوشی هوشمند پیکسل ۳ در سه ماهه پایانی سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کند.
ویژگی جدید گوگل برای کمک به نوشتن سریع‌تر
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی یک ویژگی جدید به منظور کمک به کاربران برای نوشتن و ارسال ایمیل سریع‌تر از همیشه ارائه داد.
رونمایی یاهو از پیام رسان جدیدش
پایگاه خبری راد: به تازگی یاهو پیام رسان جدیدی را تحت عنوان 《سنجاب》 یا اسکورل معرفی کرده است که هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد.
رونمایی از اپلیکیشن رابط میان گوشی و رایانه
پایگاه خبری راد: مایکروسافت از یک اپلیکیشن جدید تحت عنوان « Your Phone» رونمایی کرد که می‌تواند پل ارتباطی و آسانی میان گوشی هوشمند و رایانه کاربران باشد.
استفاده از یک حمله برای از بین بردن تلفن‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: گوشی‌های هوشمند آسیب‌پذیر را می‌توان با فریب دادن کاربران به بازدید از یک وب سایت میزبانی یک برنامه مخرب مخرب مورد هدف قرار داد و یک بهره‌برداری موفق موجب می‌شود کدهای مخرب در دستگاه‌ اجرا شوند.
هنگام نصب برنامه‌ها مراقب باشید
پایگاه خبری راد: متاسفانه روزبه‌روز شاهد افزایش بدافزار­هایی هستیم که موبایل­‌ها و گجت­‌های هوشمند را عملا به یک ابزار جاسوسی تبدیل می­‌کنند. تمام این اتفاقات نشات گرفته از یک چیز است، مجوز برنامه‌ها؛ مجوزهایی که خودمان به برنامه‌ها هنگام نصب می‌دهیم.
تصاویر متحرک (GIF) را خودتان بسازید
پایگاه خبری راد: نسخه بتا و آزمایشی اپلیکیشن کی‌بورد گوگل موسوم به جی‌بورد به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر متحرک (GIF) بسازند.