02:51 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
کل سهام شرکت گروه مالی پارسیان واگذار می شود
نماد برتر- بانک پارسیان با برگزاری یک مزایده، کل سهام شرکت گروه مالی پارسیان را واگذار می کند.
آخرین وضعیت سه زیرمجموعه‌ آماده "فارس" برای عرضه اولیه در بورس
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ضمن اعلام آخرین وضعیت سه پتروشیمی بوعلی، اروند و بندر امام برای ورود به بورس درباره پیشرفت واحد شیرین‌سازی نفتا و بازسازی واحد پارازایلین "بوعلی" توضیح داد.
سهام جایزه چهار پالایشگاه حاضر در صندوق پالایشی یکم لحاظ شد
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی از تخصیص سهام جایزه چهار پالایشگاه بورسی تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس به صندوق پالایشی یکم خبر داد.
گام نخست عرضه املاک وزارت دفاع در بورس کالا محکم برداشته شد
نماد برتر- مراسم عرضه ملک وزارت دفاع در بورس کالای ایران صبح امروز با حضور رضا محتشمی پور قائم مقام بورس کالای ایران، ایمان عسکری زاده دبیر هیات اجرای فروش املاک وزارت دفاع، امیر عالمی کارشناس بورس و تامین مالی وزارت دفاع و مدیران ارشد بورس کالای ایران و چند شرکت کارگزاری برگزار شد که در پایان نخستین ملک وزارت دفاع با موفقیت مورد معامله قرار گرفت.
زمان واریز یارانه معیشتی آذرماه
نماد برتر- سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه معیشتی آذرماه را ساعت ۲۴ دوشنبه دهم اعلام کرد.
نخستین ملک وزارت دفاع با قیمت ۱۳میلیاردی در بورس کالا فروش رفت
نماد برتر- نخستین ملک وزارت دفاع واقع در دماوند به مساحت ٣٦٢٣ مترمربع و با قیمت پیشنهادی ۱۳میلیارد تومانی عرضه کننده در بورس کالا به فروش رفت.
"ستران" متوقف شد
نماد برتر- نماد سیمان تهران به مدت دو روز کاری متوقف شد.
عرضه زمین‌ وزارت دفاع، فردا در بورس کالا
نماد برتر- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای شفاف‌سازی فروش املاک و اراضی خود، فردا نهم آذرماه برای نخستین بار زمینی واقع در شهرستان دماوند-دشت مشاء به مساحت ٣٦٢٣ مترمربع را با قیمت پیشنهادی ۱۳۰میلیارد ریال به صورت حراج در بورس کالا عرضه خواهد کرد.
حمایت اتاق ایران از شیوه‌نامه ساماندهی زنجیره فولاد
نماد برتر- اتاق بازرگانی شیوه‌نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد را گامی مهم در حفظ منافع ملی ،قطع رانت، ایجاد توازن در زنجیره ارزش آهن و فولاد و کاهش دخالت‌های دستوری دولت در قیمتگذاری اعلام کرد.
حمایت اتاق ایران از شیوه‌نامه ساماندهی فولاد/تعیین قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا
نماد برتر- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حمایت از «شیوه‌نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد»، این شیوه‌نامه را مطابق با نظرات کارشناسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دانست.
اعتبار صادرکننده چک از زمان صدور چک کنترل می‌شود
نماد برتر- مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ طبق قانون جدید، اعتبار صادرکننده چک از زمان صدور چک کنترل می‌شود و برای صادرکنندگان چک، سقف اعتباری در نظر گرفته می‌شود.
دامنه نوسان یک بانک و چهار شرکت فرابورسی از امروز تغییر یافت
نماد برتر- فرابورس با آغاز بازارگردانی سهام یک بانک و چهار شرکت از تغییر دامنه نوسان این نمادها از ۳ به ۵ درصد و ۲ به ۴ درصد با دامنه مظنه سه درصدی از امروز خبر داد.
بورس ۴ ایستگاه معاملاتی کارگزاران و ۱۸ دسترسی برخط سهامداران را بست
نماد برتر- بورس تهران ۴ ایستگاه معاملاتی کارگزاران و ۱۸ دسترسی برخط سهامداران را به دلیل ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا مسدود کرد و به چند کارگزار هم تذکر داد .
رشد ۱۰۰هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "وسفارس"
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری استان فارس در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از رشد ۱۰۰هزار و ۶۰۸میلیارد ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.