05:53 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

اصلاح مصوبه نظام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در کمیسیون هم‌ارزی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس تصویب کمیسیون هم‌ارزی و موافقت وزیرراه و شهرسازی، تمام کسانی که قبل از تاریخ ۱۳۹۴/۵/۲۵ مجاز به ارتقای پایه پروانه بوده اند می‌توانند با رعایت سایر مقررات مربوط و آیین نامه اجرایی آن، نسبت به تمدید پروانه اشتغال یا ارتقای پایه با همان شرایط مصوب زمان مربوط به خود اقدام کنند.
جمعه، پایان رسمی زیرسازی راه‌آهن رشت
پایگاه خبری راد: مدیرکل ساخت راه‌آهن منطقه ۲ کشور از پایان زیرسازی راه‌آهن قزوین- رشت در روز جمعه پیش رو خبر داد.
زیر گذر مساله‌ساز در شوش
پایگاه خبری راد: با هر جمله‌ای که قرار است "شوش"را معرفی کنند یا نشان دهند که این شهر باستانی چه مشکلی دارد، "جهانی بودن" آن را به رخ می‌کشند و تاریخ و قدمتش از دهان‌ مسئولان شهری و مردمش نمی‌افتد، اما وقتی پای عمل می‌رسد، به نظر نه تنها کلمات جایی ندارند، بلکه به ذهن‌شان هم نمی‌رسد چه کارکردی دارند!
آیا نظام مهندسی قافیه را باخته است؟
پایگاه خبری راد: تعلیق پروانه اشتغال به کار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران واکنشهایی را در بدنه این سازمان به دنبال داشت اما به نظر نمی رسد غیر قابل بازگشت باشد.
در تعیین قیمت بنزین، راه را اشتباه رفته‌ایم
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در همه کشورهای توسعه یافته قیمت خودرو پایین است اما قیمت استفاده از خودرو شخصی و سوخت بالا است، اما در ایران راه را اشتباه رفته‌ایم و این مساله 180 درجه برعکس چیزی است که باید باشد.
قطار ارومیه - مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور گفت: قطار ارومیه مراغه نیمه اول امسال به بهره برداری می رسد.
سه ماه تا ورود سرمایه‌گذاران ایتالیایی به کریدور شماره۱۰ ایران
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل معتقد است با توجه به تداوم مذاکرات با سرمایه گذاران ایتالیایی برای ورود به کریدور شماره ۱۰ ایران، می توان انتظار داشت تا تابستان امسال جواب نهایی ایران به آنها ارائه شود.
احداث ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه در سال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:سالانه ۱۲۰۰ کیلومتر آزادراه احداث می‌شود.
ورود هیات دریایی قطری به ایران + جزئیات برنامه‌ها
پایگاه خبری راد: یک هیات از مسئولان بنادر و دریانوردی قطر که صبح امروز وارد تهران شدند، با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران دیدار کردند.
انباشت بیش از ٥٥٠ هزار خودرو در استانهای مازندران و گیلان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آمار سامانه های ترددشمار در محورهای شریانی حاکی از خروج بیش از یک میلیون و 200 هزار وسیله نقلیه از تهران و البرز از آغاز طرح نوروزی تاکنون و عدم مراجعت بخش قابل توجهی از آنهاست.
ایران ۲ درجه گرم‌تر شده است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان هواشناسی کل کشور از افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا و کاهش ۵۰ میلی‌متری بارش‌ها طی ۵۰ سال گذشته در کشور خبر داد.
کریدور شمال - جنوب بهم متصل شد/ افتتاح راه‌آهن قزوین - رشت در تابستان
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران گفت: کریدور شمال – جنوب با راه آهن آستارا – آستارا به هم متصل و فعال شد.
سهم آبادان از تجارت دریایی بالا می‌رود/ افق روشن گردشگری دریایی
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه و شرایطی که بندر آبادان دارد می توان انتظار داشت با برنامه ریزی های انجام شده، سهم این بندر در تجارت دریایی ایران افزایش پیدا کند.
اجرای طرح توسعه ایستگاه‌های راه‌آهن در ۷ شهر ایران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از سوی دولت و اینکه قرارداد توسعه ایستگاه‌های راه‌آهن در هفت شهر ایران اجرایی می‌شود، از واریز ۷۵۰ میلیارد تومان یارانه به این بخش برای توسعه بخش مسافری ریلی خبر داد.
بودجه بافت فرسوده بیاید توسعه‌گران تشویق می‌شوند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هنوز سه شرط لازم برای ترغیب بخش خصوصی برای ورود به برنامه ملی بازآفرینی شهری یعنی امنیت، تسهیلات و مشوق‌ها فراهم نشده اما به زودی شرایط مهیا خواهد شد.