02:46 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آشفته

در نرخ بالای ارز چه کسی سود می‌برد؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی خراسان رضوی در خصوص انتشار اوراق مشارکت ارزی توسط بانک مرکزی و وزارت نفت، اظهار کرد: برای حل آشفتگی بازار ارز و طلا در ایران باید اول مشکلات ریشه‌یابی شود.
خودرو 38 درصد گران شد
پایگاه خبری راد: بازار خودروهای خارجی در شرایطی همچنان روزهایی آشفته و توام با بلاتکلیفی را سپری می‌کند که طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مجموعه اتفاقات رخ داده طی سال‌جاری در پروسه واردات خودرو، سبب شده قیمت تمام شده برای مشتریان ۳۸ درصد افزایش پیدا کند.
ادامه واردات لاک‌پشتی برنج در فصل ممنوعیت
پایگاه خبری راد: در حالیکه واردات برنج از بهمن‌ماه مجددا آزاد شده بود، آمارهای ۱۰ ماهه امسال نشان می‌دهد که در دی‌ماه نیز واردات برنج افزوده شده است، حال آنکه به گفته معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی واردات این محصول استراتژیک تنها برای تنظیم بازار شب عید و سال آینده از بهمن‌ماه از سر گرفته شده بود.
کشف ۶۰۰ میلیون دلار مبادلات غیرقانونی ارزهای مجازی در کره جنوبی
پایگاه خبری راد: کره جنوبی در اقدامی که از تشدید نظارت‌های این کشور برروی ارزهای مجازی دارد، یک شبکه مبادلات غیرقانونی ارزهای مجازی به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار را کشف کرد.
آخوندی: در بازنگری قانون نظام مهندسی نظارت از بازرسی تفکیک می‌شود/ مهندس مسئول است و بیمه ضامن
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: در آیین‌نامه کنترل ساختمان تلاش شده تا تفکیک نظارت از بازرسی، تنظیم‌کنندگی امور مهندسان در سازمان نظام‌مهندسی‌ساختمان و اینکه مهندسی حق مطلق مهندسان است، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
فرمان پرحاشیه یک رئیس جمهوری
پایگاه خبری راد: "محمود احمدی‌نژاد" آغازگر طرحی بود که با گذشت هفت سال بازمانده اصلی آن هزینه‌های سرسام آور و سرگردانی برای جمع کردن بساط پهن شده‌ای است که دست به دست می‌چرخد و به نتیجه‌ای نمی‌رسد.
توجه جدی به بحث بازآفرینی بافت فرسوده در بودجه
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی: ما نباید یک بار دیگر طرحی مثل مسکن مهر که چند هزار میلیارد ریال را برد و مردم را به حاشیه‌ها کشاند و مرکز شهرها را رها کرد،‌ داشته باشیم و امیدوارم هیچگاه و هیچ کس دیگری به این فکر نیفتد.
الان وقت پیدا کردن مقصر نیست!
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: قصور هر دستگاه در جریان زلزله اخیر باید بعد از مقطع احساسی فعلی و در یک فضای کارشناسی بررسی شود.
طی ۲۰ سال قیمت مسکن ۹۰ برابر شد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار مسکن گفت: سوداگری زمین طی سال‌های ۷۰ تا ۹۰ آسیب های بسیاری به صنعت ساختمان وارد کرد؛ به طوری که طی این ۲۰ سال قیمت مسکن بیش از ۹۰ برابر شد و این در حالی اتفاق افتاد که کیفیت رشد قابل توجهی را تجربه نکرد.
آخوندی: ایستادن در برابر سوداگران هزینه داشت
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: ایستادن در مقابل سوداگرانی که تصمیم می‌گرفتند کجای شهر چه چیزی بسازند هزینه دارد که باید آن را بپردازیم.
گرانفروشی خرمای ماه رمضان کیلویی ۱۵ هزار تومان
پایگاه خبری راد، دبیر انجمن خرما از گرانفروشی خرما در ماه رمضان به قیمتی کیلویی حدود ۱۵ هزار تومان خبر داد و گفت: مشخص نیست چرا با دلالانی که در مغازه‌های کوچک ۹۰ متری سودهای چند ده میلیارد تومانی به جیب می‌زنند، برخورد نمی‌شود و خرما چرا باید در ماه رمضان این گونه گران شود.
صفحه قبل | صفحه بعد