03:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

برنامه‌ریزی برای اتصال چشمه‌های بار به خط راه‌آهن
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی معتقد است که هرچند خروج آمریکا از برجام می‌تواند شرایط را برای ادامه این قرارداد دشوار کند، اما در صورتی که سیاست‌هایی درست در ایران در دستور کار باشد امکان تداوم موفقیت این توافق وجود دارد.
می‌خواهیم خودمان ناظر انتخابات خودمان باشیم
پایگاه خبری راد: هشتمین انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در حالی سال جاری برگزار می شود که این سازمان پیشنهاد داده اختیار اجرایی و نظارت بر انتخابات از سوی وزارت راه و شهرسازی به شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی واگذار شود.
آخرین خبرها از آزادراه تهران-شمال، راه آهن رشت، چابهار و ...
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت مطلوب راه‌آهن قزوین – رشت اعلام کرد که برای تکمیل این پروژه ریلی دو دستگاه زیرکوب ریل وارد کشور شده است.
دو سناریو پیش روی بازار مسکن + قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن که این روزها شوک قیمتی را تجربه می‌کند بر اساس اثرپذیری از سه متغیر بیرونی ارز، سکه و بورس، دو سناریو به فاصله‌ی زمانی شش ماهه از یکدیگر را پیش روی خود می‌بیند که بنا به اعتقاد کارشناسان، هردو حداکثر تا یک سال آینده به ثبات قیمت‌ها منتهی می‌شوند.
شرکت ساخت و توسعه تعطیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: انتقال مسئولیت ساخت راه‌آهن قزوین ـ رشت به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره کاهش اختیارات شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل مطرح شود؛ شرکتی که از نظر منابع مالی دولتی نیز طبق بودجه سنواتی سالانه با کاهش اعتبار مواجه شده است.
نهایی شدن قرارداد راه‌آهن گرگان – بجنورد – مشهد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن قرارداد ساخت راه‌آهن گرگان – بجنورد – مشهد با یک سرمایه‌گذار چینی خبر داد.
40 درصد مالکان مسکن مهر متقاضی فروش هستند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازآفرینی هر محله فرسوده به 90 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اختصاص یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای بازآفرینی شهری
پایگاه خبری راد: نوسازی وساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری که حدود ۲۰ میلیون نفر از جمعیت کشور با آن مواجه هستند در دستور کار اصلی دولت قرار دارد که اخیرا بانک مرکزی موافقت کرده یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به این منظور اختصاص یابد.
نشست وزارت شهرسازی و نظام مهندسی این هفته برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که نشست مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان در هفته‌ی جاری برگزار خواهد شد گفت: سازمان‌های نظام مهندسی در استان‌هایی که بخشنامه‌های وزیر را اجرا نمی‌کنند فرصت کوتاهی دارند که به بخشنامه برگردند در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهیم داشت.
ممانعت ۳۴ بانک اطلاعاتی از ارایه آمار خانه‌های خالی
پایگاه خبری راد: بنا به گفته‌ معاون وزیر راه و شهرسازی هم‌اکنون ۳۴ بانک اطلاعاتی در کشور، آمار خانه‌های خالی را در اختیار دارند اما به دلیل مشکلات قانونی حاضر به در اختیار قرار دادن آمار نیستند.
ساخت آزادراه تهران - شمال چه زمانی به پایان می رسد؟
پایگاه خبری راد: آزادراه تهران – شمال که بنا بود نوروز سال گذشته به مرحله افتتاح نخستین قطعه خود برسد، با گذشت بیش از ۱۵ ماه از وعده ابتدایی هنوز برای بهره‌برداری با اما و اگرهایی روبه روست.
ویلاهای تفریحی و خانه‌های خالی باید مالیات بدهند
پایگاه خبری راد: به گفته اتحادیه املاک خانه‌های خالی از خرداد ماه مشمول پرداخت مالیات می شوند.
راه‌آهن ارومیه در گام‌های پایانی است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که کار عمرانی در راه آهن ارومیه تقریبا به پایان رسیده و می توان انتظار داشت ظرف هفته های آینده به بهره برداری برسد.
اتصال ۳ استان به شبکه ریلی کشور طی ۶ ماه نخست امسال
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ۵ استان کشور شامل کرمانشاه، همدان، گیلان و آذربایجان های غربی و شرقی به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود که اتصال ۲ استان از این تعداد برقرار شده و ۳ استان دیگر نیز در ۶ ماهه اول امسال متصل می شود.
گذشته را سرزنش و تکرار می‌کنیم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دنیای غرب از پروژه‌های ناموفق گذشته عبرت می‌گیرد و از تکرار آن جلوگیری می‌کند اما در ایران اقدامات گذشته را سرزنش می‌کنیم اما باز هم آن را تکرار می‌کنیم.