07:59 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

عرضه بلوک ۱۰.۵ درصدی و بازداشتی پتروشیمی حاضر در بازار پایه
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰.۵۸ درصدی پتروشیمی اصفهان جزو سهام بازداشتی از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی در بازار پایه فرابورس اعلام شد.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، سهم تازه وارد، شرکت ورشکسته + ۱۲ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۱۹ هزار و ۷۳۰ واحدی شاخص ، یک پتروشیمی، سهم تازه وارد، شرکت ورشکسته، دو بیمه به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
پیش بینی جدید فیچ از قیمت سال آینده نفت برنت
نماد برتر- موسسه اعتبارسنجی فیچ در پی توافق اوپک پلاس برای افزایش تولید ماهانه ۵۰۰ هزار بشکه در روز از ابتدای سال ۲۰۲۱ پیش بینی کرد میانگین قیمت نفت برنت در سال میلادی آینده به ۴۵ دلار در هر بشکه می رسد.
افق های روشن سرمایه گذاری در بورس/ قیمت ها ارزنده است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان گفت: تنوع کم نظیر شرکت ها در بازار سرمایه، دست سهامداران برای انتخاب سهام در پرتفویشان را باز گذاشته که این موضوع افق روشن سرمایه گذاری در بورس را نوید می دهد .
شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه بانک صنعت و معدن
نماد برتر- بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۶۵ و ۵۰.۲ درصدی دو زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس اعلام کرد.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، سهم تازه وارد، دو سرمایه گذاری + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۶۹۹ واحدی شاخص ، بانک پرحاشیه، سهم تازه وارد، دو شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره ای مخابراتی تعیین شد
نماد برتر- هیات دولت حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره ای مخابراتی در سال جاری را ۹ میلیارد تومان تعیین کرد که باید در زمان صدور پروانه اخذ شود.
عرضه داروی گیاهی برای درمان نوعی بیماری انگلی طیور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان داروی گیاهی برای درمان بیماری انگلی به نام "کوکوکسیدیوز" طیور ارائه دادند که به گفته آنها استفاده از این دارو بر خلاف داروهای آنتی بیوتیک محدودیت ندارد، ضمن آنکه مصرف آن موجب افزایش سیستم ایمنی طیور خواهد شد.
زنجیره فولاد کردستان باید از بلاتکلیفی خارج شود
نماد برتر- استاندار کردستان، ضمن گله‌مندی از ایمیدرو بابت تاخیر ۳ ساله در اجرای این پروژه، گفت: زنحیره فولاد کردستان باید از بلاتکلیفی خارج شود.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
تلاطم و تعادل / کامودیتی ها در مرکز توجه بازار سرمایه
نماد برتر- بازار سرمایه شفاف ترین و نقدشونده ترین بازار کشور است که با ثبات شرایط، حرکت خود را در مسیری صعودی با شیب ملایم ادامه می دهد.
پیشنهاد مجلس برای تنفس خوراک به شرکت های پتروشیمی تولیدکننده پروپیلن
نماد برتر- مجلس پیشنهاد اعطای تنفس خوراک به پتروشیمی های زنجیره پروپیلن را به دلیل توسعه نامتوزان صنعت و کمبود مواد اولیه موردنیاز صنایع پایین‌دستی را در دستور کار قرار داد.