02:52 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود
پایگاه خبری راد: سامسونگ قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود را تحت عنوان گلکسی واچ با سیستم عامل Wear OS معرفی و عرضه کند.
تلاش مایکروسافت برای توسعه اپلیکیشن تماشای فیلم آنلاین
پایگاه خبری راد: مایکروسافت در حال توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تماشای فیلم و تلویزیون در دستگاه‌های اندرویدی و iOS است.
کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.
واتس اپ لینک‌های مشکوک را به کاربران هشدار می‌دهد
پایگاه خبری راد: پیام‌رسان واتس اپ قصد دارد قابلیت جدید تشخیص لینک‌های آلوده را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا امنیت سایبری گوشی‌های کاربرانش را تامین کند.
اخراج ۱۵۰۰ کارگر تایوانی از شرکت اچ تی سی
پایگاه خبری راد: شرکت اچ تی سی (HTC) تحت تاثیر مشکلات و بحران‌های مالی مجبور به تعدیل نیرو و اخراج ۱۵۰۰ کارگر تایوانی شد.
سه اپلیکیشن فیس‌بوک حذف می‌شود
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک اعلام کرده قصد دارد تعدادی از اپلیکیشن‌های توسعه داده شده خود را از دسترس کاربران خارج کند.
آیفون مدل ۲۰۱۸ دو سیم‌کارته می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل یکی از گوشی‌های آیفون که در سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی می‌شوند، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.
ناشران بین‌المللی بازی در راه ایران/ جویندگان گنج در تی‌جی‌سی
پایگاه خبری راد: ارتقای دانش بازی‌سازان داخلی و افزایش صادرات بازی‌های ایرانی به بازارهای جهانی همواره از اهداف مهم بازی‌سازان بوده است و حضور ناشران و خریدارانی که در رویداد تی‌جی‌سی حضور می‌یابند، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در این اهداف داشته باشد.
قابلیت پاسخ هوشمند به کی‌بورد گوگل اضافه شد
پایگاه خبری راد: کاربران از این پس قادر خواهند بود با دریافت نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن کی‌بورد گوگل در هفته جاری از قابلیت پاسخ هوشمند آن بهره‌مند شوند.
واتس‌اپ قابلیت شبیه کانال‌های تلگرامی را به iOS افزود
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ اعلام کرده است که قابلیت شبه کانال‌های تلگرامی را به سیستم عامل iOS و گوشی‌های آیفون نیز افزوده است.
قابلیت اندازه‌گیری فاصله به گوگل ارث اضافه شد
پایگاه خبری راد: برنامه گوگل ارث (google earth) به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق ابزار جدید اندازه‌گیری بتوانند فاصله دقیق و مساحت هر نقطه‌ای را روی نقشه جهان اندازه‌گیری کنند.
گذر از ۵ میلیون دانلود برای مرورگر مایکروسافت اج در پلی‌استور
پایگاه خبری راد: تعداد دفعات دانلود نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج (Microsoft edge) در فروشگاه گوگل پلی‌استور از مرز ۵ میلیون بار نیز گذشت.
بهبود سیستم احراز هویت و امنیت سایبری اندروید
پایگاه خبری راد: گوگل اعلام کرده است به‌منظور افزایش امنیت سایبری قصد دارد سیستم شناسایی بیومتریک و احراز هویت سیستم عامل اندروید را بهبود ببخشد.
به‌روزرسانی مایکروسافت برای ایمیل ارایه شد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی از پست الکترونیکی اوت لوک (Outlook) منتشر کرده است.
گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها منتشر شد
پایگاه خبری راد: گوگل به تازگی اپلیکیشن مخصوص پادکست خود را تحت عنوان گوگل پادکست برای گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به حجم زیادی از پادکست‌های آنلاین دسترسی داشته باشند.