22:55 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

"قشکر" ۸۵ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت شکر در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرد که برای هرسهم ۸۵ریال سود ساخته است
انتشار اطلاعیه افزایش سرمایه ۴شرکت
نماد برتر- شرکت های همکاران سیستم، کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان، داروسازی سبحان انکولوژی و صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران اطلاعیه های خود را در مورد افزایش سرمایه منتشر کردند.
"کرازی" به سود تلفیقی ۸۰۶ریالی برای هرسهم رسید
نماد برتر- شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی ، در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه از سود ۸۰۶ریالی به ازای هرسهم خبر داد
صورت‌های مالی تلفیقی «ثتران» منتشر شد
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
سود تلفیقی هر سهم «غاذر» به ۹۶۱ریال رسید
نماد برتر- شرکت کشت و صنعت پیاذر در صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ سود هر سهم را ۹۶۱ریال اعلام کرد.
۵ درصد صندوق دارا یکم به بازارگردانی اختصاص یافت / تفاوت دو ETF دولتی
نماد برتر- مدیر صندوق دارایکم با اشاره به تفاوت بازارگردانی پالایش یکم و دارایکم گفت: از ۶ هزار میلیارد تومانی که از پذیره نویسی صندوق دارا یکم حاصل شد، ۲۹۵ میلیارد تومان به بازار گردانی اختصاص یافت.
دسته چک‌های جدید از ماه آینده توزیع می‌شوند
نماد برتر- در راستای اجرای گام به گام قانون جدید چک، صدور چک در وجه حامل از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ و در دسته چک‌های جدید ممنوع بوده و کارسازی برگه‌های چک‌ که پیش از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ به مشتریان ارائه‌ شده است، به روال سابق صورت می گیرد.
مکاتبات گمرک و بانک مرکزی برای کالاهایی که ترخیص نشد
نماد برتر- ابعاد تازه از تامین ارز ۱.۳ میلیارد دلاری/ ۹۰ درصد کالاها ترخیص شد
اطلاعیه بانک آینده در خصوص مزایده فروش سهام شرکت ایران‌مال
نمادبرتر- روابط‌عمومی بانک آینده در خصوص مزایده فروش سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال اطلاعیه ای صادر کرد.
عرضه عمده سهام غیر مدیریتی بیمه اتکایی امین در فرابورس
نماد برتر- سهام غیر مدیریتی بیمه اتکایی امین " اتکام ۴" ، ماه آینده در فرابورس عرضه می‌شود.
تصمیم جدید دولت تدبیر و ...
نماد برتر - بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک‌های جدید با مدت اعتبار حداکثر ۳ ‌سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد منتشر می‌کند ضمن اینکه دسته‌چک‌های فعلی در دست مردم به روال سابق کارسازی شده و نیازمند ثبت در سامانه صیاد نیست.
افزایش قیمت مسکن ملی تکذیب شد
نماد برتر- پس از آنکه مسئولان بنیاد مسکن به هزینه ساخت متری ۳.۳ تا ۴ میلیون تومان مسکن ملی اذعان کردند، وزارت راه و شهرسازی افزایش هزینه ها را تکذیب و اعلام کرد که هنوز نرخها بر اساس برآورد ۲.۷ میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه است و تعدیلهای احتمالی در آینده اعلام می شود.
بورس ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی سهامداران برخط را بست
نماد برتر- بورس تهران در ادامه برخورد بر تخلف فعالان حقوقی و حقیقی در ارسال سفارش کم حجم با دفعات بالا، اقدام به مسدود کردن ۱۰ ایستگاه کارگزاران و ۵۰ دسترسی برخط سهامداران کرد.
شبکه غیر مجاز تلگرامی معرفی شد/ هشدار دستکاری قیمت ها
نماد برتر- فرابورس با معرفی فعالیت غیرمجاز یک شبکه تلگرامی با عضویت مدیران آن در ۱۵ گروه عمومی و بیش از ۶۲ کانال پرمخاطب، نسبت به دستکاری قیمت توسط برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.
وزارت اقتصاد زمان و شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی را اعلام کرد
نماد برتر- وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای از شرایط عرضه اوراق مالی اسلامی با نرخ سود سالانه ۱۸درصد تا پایان ماه جاری خبر داد.