02:01 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ایستگاه راه‌آهن رشت
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: ایستگاه راه‌آهن رشت بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران‌ترین هتل ایران موافق نبودم
‌پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شخصا با برگزاری اجلاس سالیانه سازمان نظام مهندسی در گران‌ترین هتل ایران موافق نیستم ولی آنها مقررات خودشان را دارند و پولش را از اعضا می‌گیرند.
یک ماه تا آغاز به کار رسمی هند در چابهار
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی از رسیدن به آخرین مراحل تشریفات و مستندسازی‌های لازم برای آغاز به کار هند در چابهار خبر داد.
امضای قرارداد فاز نهایی کنارگذر شرقی اصفهان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی که امروز به همراه معاون اول رئیس جمهور به اصفهان سفر کرده، از امضای قرارداد فاز نهایی آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان خبر داد.
اتمام پروژه جاده «اهر – تبریز» موجب رونق گردشگری در منطقه ارسباران می‌شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اتمام سریع و به موقع جاده اهر – تبریز را باعث رونق صنعت گردشگری منطقه ارسباران و همچنین توسعه این منطقه عنوان کرد.
طرحی برای افزایش مدت قراردادهای مستاجران
پایگاه خبری راد: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: طرحی را در نظر داریم تا مالکانی که با مستاجران قراردادهای دو یا سه ساله می‌بندند، مشمول معافیت‌های مالیاتی شوند.
راهکارهای فوری کنترل بازار مسکن بررسی شد
پایگاه خبری راد: جهش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر، وزارت راه و شهرسازی را بر آن داشت تا راه‌حل‌های کنترل بازار مسکن را با حضور فعالان این بخش بررسی کند. در این برنامه ۹ راهکار توسط وزارتخانه ارایه شد که بعضی مدعوین آن‌ها را مناسب ارزیابی کرده و برخی گفتند جهش فعلی مسکن درواقع نوعی اصلاح قیمت ناشی از رشد نقدینگی و انتظارات تورمی است که راه‌حل خاصی برای آن وجود ندارد.
بنادر را تخلیه کنید!
پایگاه خبری راد: رسوب چندماهه کالاها در بنادر ایران که به دلیل مشکلات گمرکی و ناتوانی صاحبانشان از ترخیص کالاها رخ می دهد، باعث شده بخشی از ظرفیت پس کرانه بنادر ایران عملا غیر قابل استفاده باشد، موضوعی که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی هشدار داده در صورت تغییر نکردن قوانین در رابطه با آن بهره وری اقتصادی دریاهای ایران قابل اجرا نخواهد بود.
سازمان نظام مهندسی به اشتباه مسئول خطاهای ساختمانی معرفی می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت محلی یعنی شهرداری متولی اصلی کنترل کیفیت ساختمان است، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان به اشتباه، متولی اصلی و مسئول خطاها شناخته می‌شود.
بازدید مقامات از آخرین مراحل کار در آزادراه تهران-شمال
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین پروژه آزادراهی کشور که در طول سال های گذشته با پیگیری‌های همه جانبه وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان پیشرفت قابل توجهی داشته، امروز میزبان رییس مجلس بود تا لاریجانی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اقدامات در این طرح قرار گیرد.
چراغ سبز برای بالارفتن سقف سرعت در آزادراه‌ها؟
پایگاه خبری راد: چند ماه پس از گمانه‌زنی‌هایی که در رابطه با احتمال کاهش سرعت مجاز در آزادراه‌های ایران مطرح شده بود، صحبت‌های جدید معاون وزیر راه و شهرسازی نشان می‌دهد که در برخی از آزادراه‌ها امکان افزایش سرعت مجاز نیز وجود دارد.
وجود بیش از ۴۰۰ هزار سپرده‌گذار صندوق یکم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
زمزمه افزایش نرخ سود بانکی به گوش می رسد
پایگاه خبری راد: سودهای موهوم بانکی به اعتقاد کارشناسان، عاملی برای رشد بازارهای سکه و ارز بودند؛ با این حال یک کارشناس اقتصادی معتقد است که افزایش نرخ سود بانکی در شرایط فعلی ضروری است.
پیشرفت ۹۱ درصدی قطعه اول آزادراه تهران – شمال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است: با توجه به فضای مثبت و زنده‌ای که در سرتاسر کارگاه آزادراه تهران – شمال به وجود آمده، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.
کاهش قیمت مسکن با سیاست‌های دستوری اتفاق نمی‌افتد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای سیاست‌های دستوری برای کنترل قیمت مسکن، نه تنها قیمت‌ها را کاهش نمی‌دهد بلکه از چند ناحیه به این حوزه ضربه زده و سبب افزایش قیمت‌ها خواهد شد.