03:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

سود واقعی تولید، 7 درصد است
پایگاه خبری راد: برای کمک به صنایع پایین دستی باید نرخ ارز ثابت بماند که این مهم تنها با کاهش نقدینگی قابل اجرا است.
 در ساخت سدها وچاه‌های کشور و فرسایش خاک مطالعات ملی وجود ندارد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن ژئوپلیتیک ایران گفت: تاکنون مطالعات ملی در ساخت سدها، چاه‌های کشور و فرسایش خاک انجام نشده است و برای همین نتوانسته‌ایم به راهکار مشترکی در این امر دست یابیم.
 صنایع ایران با حمایت یونیدرو،بهره وری انرژی خود را افزایش دادند
پایگاه خبری راد: طرح ارتقاء آگاهی و فرهنگ‌ بهره‌وری انرژی در صنایع انرژی‌‎ بر ایران با حمایت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد به صورت پایلوت در شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد اجرایی شد.
ادعای عجیب ترامپ!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت اکنون 20 درصد نسبت به رکورد بالای اخیرش کاهش پیدا کرده و دونالد ترامپ در اظهارات عجیبی این موفقیت را از آن خود دانسته و توهم زده که اقدامات وی باعث افت قیمت‌ها شده است.
قیمت مرغ در ارومیه پرواز کرد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی و مواد گوشتی ارومیه گفت: قیمت مرغ در بازار ارومیه با 20 درصد افزایش با قیمت هرکیلو 10 هزار و 100 تومان به فروش می‌رسد.
در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد
پایگاه خبری راد: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.
افتتاح نخستین پروژه تولید برق از پنل‌های خورشیدی در جنوب غرب تهران
پایگاه خبری راد: نخستین پروژه تولید برق از پنل‌های خورشیدی در جنوب غرب تهران افتتاح شد.
ورود 70 درصدی فارغ‌التحصیلان علمی-کاربردی به بازار کار
پایگاه خبری راد: رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان قزوین گفت: بر اساس رصد دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور، حدود 70 درصد دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه علمی- کاربردی مشغول به کار شده‌اند و این آمار برای ما آمار پایینی است چرا که انتظار داریم 100 درصد دانشجویان فارغ‌التحصیل وارد بازار کار شوند.
رینگ صادراتی انرژی و کاهش اثربخشی آیسا
پایگاه خبری راد: عرضه نفت خام در رینگ صادراتی بورس انرژی را می‌توان یکی از رویدادهای بااهمیت در عرصه تحولات اخیر بازار انرژی قلمداد کرد. موضوعی که به مناظره‌ای میان کارشناسان و صاحبنظران این حوزه تبدیل شده است.
چرا نیروگاه‌های اسقاطی از مدار خارج نمی‌شوند؟
پایگاه خبری راد: معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی در پاسخ به این سوال که چرا نیروگاه‌هایی با راندمان 20 درصد از مدار خارج نمی‌شوند، گفت: با توجه به این‌که خاموشی هزینه زیادی را به کشور تحمیل می‌کند، صرفه در این است تا این نیروگاه‌ها در مدار باقی بمانند.
اعمال مدیریت 100 درصدی مصرف آب در یزد بدون تنش برای مشترکان
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه‎‎ای یزد با اشاره تلاش برای تحقق طرح 100 درصد مدیریت مصرف آب در استان تا افق 1400، می‌گوید: این طرح با صرفه ‎ جویی آب ‎ های غیرموثر مشترکان و بدون بروز تنش و سختی برای آنها اعمال می‏‏‌شود و در صورت تحقق استان را در تامین آب در سال ‎ های آتی با مشکلی مواجه نخواهد کرد.
مواجهه‌ی صنعت تابلوی برق با بن‌بست ارزی
پایگاه خبری راد: رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تابلوهای برق ایران گفت: علی‌رغم پتانسیل‌های بالایی که در صنعت تابلوی برق ایران وجود دارد، طی دو سال گذشته به‌دلیل وجود مشکلات ارزی با چالش‌های متعددی مواجه شدیم تا جایی که اگر این شرایط بهبود پیدا نکند، بسیاری از مجموعه‌های این صنعت تعطیل خواهند شد.
آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟
پایگاه خبری راد: محققان اظهار کردند: میزان ثروت در افزایش امید به زندگی افراد تاثیر زیادی ندارد.
10 درصد آب‌دهی قنوات خراسان‌شمالی به میزان اولیه خود بازگشت
پایگاه خبری راد: مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: 10 درصد آب‌دهی قنوات این استان به میزان اولیه خود بازگشت.
صنعت مازندران مادر ندارد!
پایگاه خبری راد: رئیس کارگروه صنایع و معادن اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران با اشاره به اینکه فقدان صنایع مادر به عنوان عامل محرک، چالش بزرگ مازندران در حوزه صنعت است، گفت: پشتیبانی و حمایت از صنایع مادر راه نجات از مرگ صنایع در این استان است.