06:54 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چربی

مصرف برق ماشین لباسشویی را چطور کاهش دهیم؟
پایگاه خبری راد: با توجه به این‌که در حال حاضر امکان استفاده از وسائل انرژی‌بر خانگی برای اکثر مردم وجود دارد، مصرف انرژی در بخش خانگی و تجاری طی دو دهه گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ در این بین ماشین لباسشویی از ضروری‌ترین لوازم رفاهی هر خانواده‌ای محسوب می‌شود که دراختیار داشتن یک ماشین لباسشویی پربازده که بتواند با مصرف بهینه آب، برق و مواد شوینده کیفیت شست‌وشوی مطلوبی ارائه دهد، برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است.
اولین خط کشتارگاه صنعتی شترمرغ استان یزد افتتاح شد
پایگاه خبری راد: مدیر کل دامپزشکی استان یزد اظهار کرد: افتتاح خط کشتار صنعتی شترمرغ در مهریز آینده‌ای روشنی را برای این صنعت در استان یزد رقم خواهد زد.
قیمت اقلام خوراکی شب عید چقدر افزایش یافت؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
قیمت اقلام خوراکی شب عید چند؟
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در اسفند ماه سال ١٣٩٦، حدود ۱۳ هزار و۵۹۹ تومان بوده است که با توجه به این اطلاع در بهمن ماه ۱.۰۲ درصد افزایش داشته است
تمیز نگهداشتن شیشه های خودرو با ترفند هایی ساده
پایگاه خبری راد: یکی از مشکلاتی که بخش زیادی از مردم هنگام شستشوی خودرو با آن رو به رو هستن شفاف سازی کردن شیشه های خودرو است و متاثر از علت های زیادی خواهد بود.
آموزش بیش از همه چیز گران شده است!
پایگاه خبری راد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در زمینه جزئیات تورم اسفند ماه در گروه کالاهای غیرخوراکی و خدمات، تورم سالانه آموزش با 11.3 درصد صدرنشین است.
قابلیت‌های منحصر به فرد یک ترازوی هوشمند برای تناسب اندام
پایگاه خبری راد: شیائومی عرضه ترازوی دیجیتال و هوشمندی را در هند آغاز کرده است که گفته می‌شود قابلیت های منحصر به فرد و جذابی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.
از فواید برنج قهوه‌ای
پایگاه خبری راد: برنج قهوه ای نه تنها می تواند به خلاص شدن از چربی شکمی کمک کند، بلکه عملکرد خوب و درست شریانی را نیز حفظ می کند.
کدام کشورها شکلات و بیسکوئیت ایرانی می‌خورند؟
پایگاه خبری راد: براساس آمارهای ارائه شده، در هشت ماهه امسال نزدیک به ۳۱۴ هزار تن محصول در گروه شیرینی و شکلات به ارزش حدود ۴۴۰ میلیون دلار صادر شده است که عراق، افغانستان، پاکستان، ساحل عاج و آذربایجان عمده‌ترین خریداران این محصولات بوده‌اند.
قیمت کالاهای اساسی در دی ماه چقدر افزایش یافت؟
پایگاه خبری راد: براساس اطلاعات مرکز آمار ایران در دی ماه سال جاری قیمت برنج ایرانی و گوشت گوسفندی نسبت به آذر ماه تغییر محسوسی نداشته است و قیمت برنج خارجی حدود شش درصد افزایش یافته است.
صدور بی‌رویه مجوز فست فودها بازنگری می‌شود
پایگاه خبری راد: متاسفانه برخی از غذاها و خوراکهای محلی، در حال فراموشی است و وزارت بهداشت برای شناسایی و ترویج این غذاها، برنامه‌های جدی دارد.
نقش ویتامین C در کاهش وزن
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد در فصل زمستان تمام دردهای شما، به ویژه اگر مساله آرتریت یا ورم مفاصل در میان باشد، تشدید می شوند. اما یک ویتامین وجود دارد که می تواند در تسکین این دردها موثر باشد.
مصرف ماهی ضریب هوشی و کیفیت خواب کودکان را تقویت می‌کند
پایگاه خبری راد: مصرف هفتگی ماهی سطح خواب و هوش کودکان را بهبود می‌دهد.
چاق‌ترین کشور‌های جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: چاقی به یکی از جدی‌ترین معضلات انسان مدرن تبدیل شده است، نرخ چاقی هر روز رو به افزایش می‌رود و مردم برخی از کشورها رکورددار چاق‌ترین انسان‌های روی زمین هستند.
گوشت گیاهی ۷۰۰۰ تومانی در کبابی‌ها و بی‌خبری مسئولان!
پایگاه خبری راد: در حالی که مسئولان بخش خصوصی از وجود گوشت گیاهی کیلویی ۷۰۰۰ تومانی و چلوکباب ۱۰۰۰ تومانی در بازار خبر داده بودند، وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید انواع گوشت و محصولات پروتئینی، خبری از این مساله ندارد.