03:54 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روان

پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۵۰۰، ۳۴۷ و ۱۴۰ درصدی سه شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- سه شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۵۰۰، ۳۴۷ و ۱۴۰ درصدی از دو محل تجدید ارزیابی دارایی ها و سود انباشته خبر دادند.
آغاز دوره‌های آموزش رایگان و آنلاین بورس در سه سطح از شنبه + شرایط
نماد برتر- مدیر توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری بورس تهران از آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توسعه سواد مالی و پاسخگویی به نیاز سهامداران در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته خبر داد.
حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
وزارت صنعت واحد رایزنان بازرگانی را تعطیل کرده است!
انماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: در حال حاضر به معنای واقعی رایزن بازرگانی نداریم که آشنا به امر صادرات و واردات باشد و بتواند تجارت را روان کند و کمرنگ دیده شدن اهمیت این موضوع موجب شده که واحد مربوط به رایزنان بازرگانی در وزارت صمت تعطیل شود.
علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص / آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد
نماد برتر- بازرس ویژه اسبق امور اقتصاد دفتر رییس جمهور و پژوهشگر اقتصادو حقوق با اعلام علت ریزش امروز ۴۳.۶ هزار واحدی شاخص گفت: آمریکا ساعت ۹ ، بورس ایران را زد !
بازگشت رونق به بورس با واکسن کرونا
نماد برتر- یکی از عوامل اثرگذار بر بازار سرمایه به نتیجه رسیدن واکسیناسیون برای ویروس کرونا است؛ زیرا اگر در این زمینه به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم، میزان تجارت و صادرات و واردات در کشور با رونق همراه خواهد بود و این رونق ، موجب افزایش تولید نیز خواهد شد.
سهامدار حقیقی فروشنده بلوک ۱۲ درصدی شرکت بورسی شد
نماد برتر- یکی از سهامداران حقیقی ایران مرینوس، آماده فروش بلوک ۱۲ درصدی سهام این شرکت بورسی و به قیمت پایه ۸۵۰۰ تومانی هر سهم شد .
مشخصات کلی شرکت ۵۰ میلیاردی درج شده و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی
نماد برتر- شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام باشد.
شرکت معدنی با اعلام دریافت جواز تاسیس توسط زیرمجموعه صف خرید شد
نماد برتر- شرکت معدنی از دریافت جواز تاسیس کارخانه تولید کنسانتره مس سولفیدی و کنسانتره مولیبدن توسط زیر مجموعه خبر داد و با رشد ۴.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.
افزایش ۲۵۱ درصدی درآمد "های وب" با تحقق ۱.۲ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- داده گستر عصر نوین با انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه ، ۱.۲ هزار میلیارد تومان درآمد محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از رشد ۲۵۱ درصدی دارد .
حمایت فولاد مبارکه در بی‌نیازی از واردات قطعات ویژۀ ریخته‌گری
نماد برتر- با حمایت کارشناسان واحدهای نسوز و خرید فولاد مبارکه و شرکت سازندۀ داخلی دیرگداز های ویژۀ زاگرس، امکان تولید انواع قطعات ویژۀ ریخته‌گری فراهم و صنعت فولاد از واردات این قطعات بی‌نیاز شد.
هیچ تصمیمی برای افزایش یا کاهش دامنه نوسان اتخاذ نشده است/ تصمیمات شورایعالی بورس عامل تعادل بازار بود
نماد برتر- محسن علیزاده، عضو ناظر شورایعالی بورس در خصوص احتمال تغییر دامنه نوسان گفت: سیاستگذاری در مسیر بهبود شرایط بازار سرمایه و پاسخ به دغدغه‌های سرمایه گذاران همواره در دستور کار شورایعالی بورس قرار دارد. موضوع تغییر دامنه نوسان نیز به عنوان یکی از مسایل مهم امروز بازار سرمایه چندین مرتبه در این شورا بررسی و در خصوص افزایش یا کاهش آن اظهارنظرات مختلفی شد.
"شنفت" ۶۵ درصد رشد داشت
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت نفت پارس در آذر ماه امسال ۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ افزایش ۶۵ درصدی داشته است.
درخواست وزیر صنعت از روحانی درباره تجدیدنظر در بخشنامه بانک مرکزی
نماد برتر- وزیر صنعت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازنگری بخشنامه اخیر بانک مرکزی در خصوص بازگشت ارز حاصل از صادرات شد.
روش جدید ورود کالای مشمول دلار ۴۲۰۰ تومانی ابلاغ شد / اصلاح ۴ ماده
نماد برتر- بانک مرکزی در بخشنامه جدید با اصلاح چهار ماده از دستورالعمل قبلی، مهلت مقرر برای ورود کالاهای اساسی مشمول دریافت ارز رسمی را ابلاغ کرد.