09:59 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رزمی

خبر خوش وزیر نیرو برای منابع آبی
نماد برتر- هر سال حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب زیرزمینی که آب با کیفیتی است و با تصفیه آن، بخشی به مصرف شرب می‌رسد برای فضای سبز استفاده می‌شد، اما طبق اعلام وزیر نیرو برنامه‌ریزی شده تا از فاضلاب تصفیه شده در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد تا به کاهش بیلان منفی سفره کمک کند.
امسال لایحه جدید قانون آب تدوین می‌شود
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: امسال لایحه جدید قانون آب مبتنی بر بهره‌برداری پایدار و حفاظت از منابع آب کشور تدوین می‌شود.
تصویب و ابلاغ سند تحویل حجمی آب
نماد برتر- معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از تصویب و ابلاغ سند تحویل حجمی آب خبرداد.
کاهش بیش از ۵۳ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل این بازار امروز بیش از ۵۳ هزار واحد کاهش یافت.
حرکت بورس صعودی شد
نماد برتر- بازار سرمایه که در روزهای گذشته برمدار نزول در حرکت بود امروز کمی روند صعودی به خود گرفت و شاخص کل بورس تاکنون ۱۲۲۵ واحد رشد کرده است.
بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره حقوق بین‌المللی فضای سایبری
نماد برتر- ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای مفاهیم سیاست های کلان و چارچوب های اقدامات نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدات متنوع و متکثر فضای سایبری را تبیین کرد.
عده ای به دنبال خرید ارزان سهام عدالت هستند / در فروش سهام عدالت عجله نکنید
نماد برتر- حسن قاسمی توصیه کرد: «سهامداران در فروش سهام عدالت صبوری کنند و در شرایط منفی بازار که پدیده‌ای طبیعی است، هیجانی نشده و فورا به فروش اقدام نکنند.»
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بازار سرمایه که در ساعات ابتدایی معاملات امروز مجدد به کانال دو میلیون واحد بازگشت و تا دو میلیون و ۳۹ هزار واحد پیش رفت، در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در مرز یک میلیون و ۹۸۳ هزار واحد ایستاد.
نقره هم گران شد
نماد برتر- پیش بینی می شود میزان مصرف نقره در هند امسال که خریداران عمدتا روستایی به دلیل گرانی قیمتها و اقتصاد ضعیف قادر به خرید نیستند، نصف شود.
حرکت بورس بر مدار نوسان
نماد برتر- شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات به مرز یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد رسید ناگهان تا رقم یک میلیون و ۹۸۶ هزار واحد سقوط کرد، اما در ادامه معاملات باز هم روند صعودی به خود گرفت و به یک میلیون و ۹۹۴ هزار واحد رسید و در نهایت با کمی کاهش در رقم یک میلیون و ۹۹۱ هزار واحد ایستاد.
عقبگرد بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس که روز گذشته وارد کانال دو میلیون واحد شده بود، امروز روند کاهشی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد بازگشت.
کاهش ۱۹ هزار واحدی در بورس
نماد برتر- روند نزولی شاخص بورس امروز هم ادامه یافت و شاهد کاهش بیش از ۱۹ هزار واحدی آن در جریان معاملات امروز بودیم.
"الغدیر" ۱۸ چاه آب ساوه را خاموش کرد
نماد برتر- مدیر امور منابع آب ساوه گفت: تکمیل شدن تراز آبی سد الغدیر موجب تامین بیش از نیمی از نیاز آب شرب شهر ساوه شد و همین امر باعث شد که ۱۸ چاه آب که قبلا به مصرف شرب می رسید، خاموش شود.
سرزمینی ثروتمند اما...
نماد برتر- یادداشت / محمد علی رفیعی
قاچاق چه تاثیری بر اشتغال کشور دارد؟
نماد برتر- نتایج یک پژوهش نشان داد که قاچاق از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۶ ،‌روندی افزایشی داشته است. همچنین این پدیده در کوتاه‌مدت و بلندمدت، تاثیر منفی بر اشتغال دارد و گسترش آن، سطح اشتغال را کاهش می‌دهد.