22:44 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

نیروگاه‌ها و آسانسورها هدف اخاذی سایبری!
پایگاه خبری راد: حملات سایبری به سیستم‌های کنترل صنعتی (ICS)، طیف گسترده‌ای از صنایع و زیرساخت های حساس را تحت تأثیر قرار می‌دهد زیرا همه این صنایع از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که توسط تعداد مشخصی از سازندگان تولید می‌شوند؛ درنتیجه شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در آینده بر شدت و تعداد این حملات افزوده خواهد شد.
افزایش ۴۲ درصدی دکل‌های حفاری نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: شمار دکل‌های حفاری نفت آمریکا با افزایش هزینه شرکت‌های انرژی در بحبوحه بهبود قیمت‌ها، حدود ۴۲ درصد تا پایان سال ۲۰۱۷ در مقایسه با سال ۲۰۱۶ افزایش یافت.
هیجان و اضطراب بازارهای نفت با آغاز نشست اوپک
پایگاه خبری راد: بازارهای نفت روز پنج شنبه در آستانه نشست اوپک در وین که قرار است طی آن تولیدکنندگان درباره تمدید توافق کاهش تولید مذاکره کنند، محتاط بودند.
نفت از کاهش عرضه جان گرفت
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به مختل شدن عرضه در خاورمیانه و وجود نشانه‌های بیشتر از محدود شدن عرضه در بازار آمریکا و همچنین ادامه رشد تقاضا در آسیا افزایش یافت.
ثبات نفت با امیدواری به موفقیت توافق اوپک
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه ثابت بود و در شرایطی که معامله‌گران دورنمای تاثیر مثبت توافق اوپک و تعادل بازار را در برابر رشد بیشتر تولید شیل ارزیابی کرده‌، هفته گذشته تقریبا تغییری نداشت.
کاهش شمار دکل‌های حفاری نفت آمریکا
پایگاه خبری راد: شمار دکل‌های حفاری نفت آمریکا با وجود صعود قیمت‌ها به بالای ۵۰ دلار در هر بشکه، هفته گذشته برای دومین هفته متوالی کاهش یافت.
عقب‌نشینی قیمت‌های نفت پس از رکوردزنی هفته گذشته
پایگاه خبری راد: قیمت‌های نفت روز دوشنبه در واکنش به افزایش احتمالی تولید اوپک در ماه گذشته، با کاهش روبرو شد.
صفحه قبل | صفحه بعد