23:48 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنو

زنجیره تامین فولاد با چه چالش‌هایی روبه رو هستند
نماد برتر- درحالی که زنجیره تامین فولاد با چالش های عمده ای روبه روست که به نظر برای سه نماد فولادی حاضر در بازار سهام میتواند سناریوی جدیدی طراحی کرد.
میوه از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است
نماد برتر- پری به دلیل از دست دادن همسرش سرپرستی خانواده را به عهده دارد، او با اشاره به اینکه در بسیاری موارد توان خرید میوه تازه برای فرزندانش را ندارد؛ می‌گوید: سه پسر ۱۰،۹ و ۱۵ساله من مثل همه بچه‌هایی که در سن رشد هستند، علاقه زیادی به میوه دارند ولی از توان مالی من خارج است که برای آنها میوه تازه بخرم چه برسد به خرید نوبرانه فصل‌ها.
"ایمینو" فراخوان دائمی و پذیرنده ایده‌های نو در بخش معدن می شود
نماد برتر- ظهر امروز (دوشنبه)، آیین گشایش و امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) برگزار شد.
دومین هلدینگ زیرمجموعه صندوق بازنشستگی در راه بورس
نماد برتر- درحالی که پیش از این مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود ۱۴ شرکت زیرمجموعه این صندوق در راه بورسی شدن قرار دارند، دومین هلدینگ از زیرمجموعه های این صندوق در راه بازار سرمایه است و تا ماه آینده بورسی می شود.
172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است
نماد برتر- مدیر مخابرات منطقە کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاهای استان یکی از استراتژی‌های تعیین شده در منطقه است گفت: به منظور تحقق این مهم شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات مخابرات در روستاها فراهم شده است که وجود۱۷۲ روستای دارای ارتباط مخابراتی در شهرستان بانه، بیانگر این امر است.
بازار سرمایه حرفه‌ای اداره شود
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارائه ٩٤ درصد خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، نقشه راه ترسیم شده برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و مجموعه اقدامات انجام شده برای خروج از زیان در بانک صادرات ایران قابل تقدیر است و نشان از تداوم یک مدیریت علمی برای رسیدن به جایگاه این بانک تاریخی و پرآوازه دارد.
موفقیت دو طرح کرونایی ایران در مسابقات آنلاین نوآوری لهستان
نماد برتر- دو طرح تیم اختراعات ایران که در حوزه کرونا بود، در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری لهستان و مسابقات سازمان پتنت اختراعات لهستان خوش درخشیدند.
تولید ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار در صنایع پلاستیک با حمایت صندوق نوآوری
نماد برتر- یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار موفق به ساخت ربات‌های تزریق پلاستیک در کشور شده است.
دو میلیارد دلار هزینه حذف تجهیزات مخابراتی چینی در آمریکا
نماد برتر- حذف تجهیزات ساخت شرکتهای هواوی تکنولوژیز و ZTE Corp چین برای شبکه های مخابراتی روستایی آمریکا ۱.۸۳۷ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.
افت شدید متغیرهای وال استریت؛ آسیایی ها سقوط کردند
نماد برتر- بازارهای آسیایی بدترین روز معاملاتی را نسبت به دو هفته گذشته تجربه کردند در حالی که قیمت سهام شرکت های تکنولوژی با افت بسیار شدیدی همراه شدند.
ترامپ در حال بررسی ایجاد محدودیت برای تحصیل دانشجویان چینی در آمریکا است
نماد برتر- وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای اظهار کرد، دونالد ترامپ در حال بررسی ایجاد محدودیت برای تحصیل دانشجویان چینی در آمریکاست و افزود احتمالاً دولت طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، اقدامات جدیدی علیه پکن اعلام می‌کند.
بزرگترین عرضه اولیه سهام در جهان
نماد برتر- گروه تکنولوژی مالی آنت، که زیرمجموعه غول خرید اینترنتی چین، علی‌بابا، است، در نظر دارد بزرگترین عرضه اولیه سهام تاریخ جهان را به صورت فروش دوگانه در بورس‌های شانگهای و هنگ‌کنگ انجام دهد.
توسعه تکنولوژی‌هایی برای توانبخشی از راه دور در روزهای شیوع کرونا/مشکلات صادرات محصول
نماد برتر- مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با بیان این که شیوع کرونا باعث ایجاد رکود و ضرر برای شرکت‌های دانش‌بنیان فناور شد از روی آوردن این شرکت‌ها به توسعه تکنولوژی‌های روز برای توانبخشی از راه دور خبر داد.
واکنش بورسها به استعفای نخست وزیر ژاپن
نماد برتر- شاخصهای بورسی در آسیا و اروپا با استعفای نخست وزیر ژاپن ریزش کردند.
چرا اتود در ایران تولید نمی‌شود؟
نماد برتر- به گفته رئیس انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار، در حال حاضر در زمینه ماژیک به جز ماژیک طراحی نیاز کشور از طریق تولید داخل برطرف می‌شود، اما در زمینه غلط گیر، هنوز همه نیاز داخلی را پوشش نداده ایم و تکنولوژی پیچیده تولید اتود نیز باعث شده تاکنون تولید آن در ایران انجام نشود.