22:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

برنامه‌هایی که اطلاعات شما را در دسترس هکرها قرار می‌دهد
پایگاه خبری راد: بسیاری از محققان امنیتی اعلام کرده‌اند آن دسته از برنامه‌های اندرویدی که اطلاعات مربوطه خود را در حافظه جانبی SD card گوشی‌های هوشمند ذخیره می‌کنند، آسیب‌پذیری بالایی در برابر نفوذ هکرها دارند.
با راه‌های امن ورود به گوشی آشنا شوید
پایگاه خبری راد: با توسعه‌ی روزمره‌ی گوشی‌های هوشمند و اهمیت حفظ امنیت آن‌ها، سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش برای یافتن بهترین و ایمن‌ترین راه برای ورود به گوشی‌ها هستند.
بدافزار جدید بلای جان گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: محققان فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که یک بدافزار خطرناک در بسیاری از نرم‌افزارهای پیش فرض نصب شده برروی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد.
عرضه توییتر لایت در ۲۱ کشور دارای اینترنت کم‌سرعت
پایگاه خبری راد: توییتر اعلام کرده است که نسخه توییتر لایت برای کاربران ۲۱ کشور دیگری که سرعت اینترنت پایینی دارند، هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور قابل دسترسی است.
بدافزارها به کدام موبایل‌ها بیشتر حمله می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: محققان امنیت سایبری به‌تازگی دریافته‌اند که برخی از گوشی‌های هوشمند با برندهای مختلف بیشتر مورد هجوم حملات بدافزاری قرار گرفته‌اند و اطلاعات کاربرانشان را به مخاطره انداخته‌اند.
عرضه انحصاری آیفون دو سیم‌کارته فقط برای چین
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی است که آیفون دو سیم‌کارته تنها مخصوص بازار چین معرفی و عرضه خواهد شد.
انتقاد فعالان حقوق بشر از احتمال سانسور نتایج جست‌وجوی گوگل
پایگاه خبری راد: بسیاری از فعالان حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا از تصمیم گوگل مبنی بر احتمال همکاری با دولت چین برای سانسور نتایج جست‌وجوی این موتور جست‌وجو به شدت انتقاد کرده‌اند.
هجوم هکرهای اسرائیلی به فعالان حقوق بشر و خبرنگاران
پایگاه خبری راد: هکرهای اسرائیلی با انتشار یک جاسوس‌افزار اطلاعات بسیاری از فعالان حقوق بشر در بسیاری از کشورها از جمله عربستان سعودی را به سرقت برده‌اند.
قابلیت جدیدی به نسخه اندروید واتس اپ اضافه شد
پایگاه خبری راد: نسخه اندروید اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ نیز به قابلیت جدید تصویر در تصویر (PiP) مجهز می‌شود.
سانسور می کنیم!
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که گوگل قصد دارد با حذف و سانسور برخی از نتایج جست وجو با دولت چین همکاری کند تا بتواند بار دیگر در این کشور پهناور حضور داشته باشد.
احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های جدید قوت گرفت
پایگاه خبری راد: بسیاری از توسعه دهندگان جدیدترین نسخه بتا سیستم عامل iOS ۱۲، خبر احتمال دو سیم کارته شدن آیفون های ۲۰۱۸ را تایید کردند.
قابلیت «مزاحم نشوید» در اندروید چه کاربردی دارد؟
پایگاه خبری راد: یکی از ویژگی‌های کاربردی که از نسخه ۵ به بعد اندروید اضافه شد، قابلیت «مزاحم نشوید» یا Do not disturb است که به کاربران اجازه می دهد دریافت اعلان‌های بی‌موقع و نمایش آن بر روی صفحه نمایش گوشی را برای مدت دلخواه خود خاموش کنند.
تم تاریک به نسخه اندروید یوتیوب اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: سرانجام گوگل اعلام کرد که حالت تاریک (dark theme) برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس قرار گرفته است.
به‌روزرسانی امنیتی اسکایپ منتشر شد
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اعلام کرد که یک نسخه به‌روزرسانی شده از اپلیکیشن اسکایپ را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است.
جست‌وجوی صوتی برنامه‌ها به اپ استور اپل اضافه شد
پایگاه خبری راد: اپل قابلیت جدیدی را به فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور اضافه کرده است که در آن کاربران قادر خواهند بود اپلیکیشن‌های موردنظر خود را با ارسال دستور صوتی بیابند و سپس دانلود کنند.