02:57 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کامیونت

احتمال قسطی شدن عوارض الکترونیکی کدام خودروها وجود دارد؟
پایگاه خبری راد: باتوجه به اینکه مبلغ عوارض برخی از خودروهای پلاک عمومی و سنگین که مسافران همیشگی آزادراه‌ها هستند به رقم بالایی رسیده باشد، این احتمال وجود دارد که پرداخت عوارض الکترونیکی این دسته از خودروها اقساطی شود.
خودروهای باری پرفروغ‌تر ظاهر شدند
پایگاه خبری راد: در گروه خودروهای سنگین تولید شده در فروردین ماه سال جاری، خودروهای باری بیشترین ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.
جدیدترین وضعیت تولید خودروهای داخلی
پایگاه خبری راد: براساس جدیدترین آمار اعلام شده تولید انواع خودرو در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷.۲ درصد کاهش یافته است.
شش خودروی سنگین ۴ ستاره کیفی گرفتند
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سنگین تولید شده در اسفند ماه ۹۷، شش خودرو چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.
خودروهای سنگین باکیفیت‌تر درآمدند
پایگاه خبری راد: طبق گزارش اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، وضعیت کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه سنگین نشان می‌دهد که این گروه، درجه کیفی بیش‌تری را در این ماه نسبت به گروه سبک کسب کرده‌اند.
تولید همه خودروها کاهش یافت
پایگاه خبری راد: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در بهمن ماه سال جاری با کاهش ۵۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شده است.
هیچ خودروی سنگینی ۵ ستاره نگرفت
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سنگین تولیدی در دی ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری خبر داد.
کاهش 71 درصدی تولید خودرو!
پایگاه خبری راد: براساس جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در آذرماه امسال، ۷۱.۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش یافته است.
تولید خودرو چقدر کاهش یافته؟!
پایگاه خبری راد: براساس جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در آبان ماه امسال با کاهش ۵۷.۴ درصدی همراه بوده است.
خودروهای متوسط 4 ستاره شدند!
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود، کیفیت خودروهای تولید شده در آبان ماه سال جاری را بررسی و گزارش کیفی آن را منتشر کرد.
مسیر کندوان یک طرفه می شود
پایگاه خبری راد: پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به استان مازندران از یک طرفه شدن جاده کندوان از عصر جمعه هفته جاری خبر داد.
در بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق، تصادف مرگبار رخ داد
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه تصادف مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت خبر داد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش‌رو
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه 30 آبان‌ماه تا دوشنبه 5 آذرماه را اعلام کرد.
کاهش۴۰ درصدی تولید خودرو !
پایگاه خبری راد: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید انواع خودرو در مهر ماه امسال در مقایسه با سال گذشته کاهش ۳۹.۸ درصدی داشته است.