02:14 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاریزما

حرکت شاخص در مدار مثبت
نماد برتر- علی آهو به سهامداران توصیه کرد: «خرید سهام شرکت‌های ارزشمند بنیادی با ارزش بازار و معاملات بالا و اجتناب از خرید و فروش مکرر بهترین استراترژی سرمایه‌گذاری در شرایطی کنونی است.»
پایه پولی با سرمایه گذاری بانک ها در بورس بالا نمی رود
نماد برتر- شورای عالی بورس در آخرین جلسه خود در راستای حمایت از بازار، با صدور مصوبه ای ممنوعیت خرید سهام توسط بانک ها را به طور رسمی برداشت و به بانک ها اجازه فعالیت در این بازار را داد. اگرچه بعضی از کارشناسان، این تصمیم شورای عالی بورس را در راستای تزریق منابع آنها در بازار، تورم زا عنوان کردند، اما سید علی خسروشاهی، مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری کاریزما معتقد است که ورود و فعالیت بانک ها در بورس دارای تبعات مثبت و منفی است که باید هر کدام به طور مجزا و همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد.
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام منطقی نیست
در صندوق‌های با درآمد ثابت، فروش سهام به دلیل ابطال، کاملا غیر منطقی و غیرحرفه‌ای است؛ به فرض انجام این کار نیز با در نظر گرفتن بخش ۵ درصدی سهام در مقابل سهم ۹۵ درصدی بخش نقدی منابع صندوق، اثری در ریزش اخیر بازار نداشته است.
بازارسرمایه، سکه‌ای دورویه
نماد برتر- تاکید بر تحلیل‌های بنیادی و نگاه بلند مدت و پرهیز از رفتارهای هیجانی از شاخصه های مهمی است که همواره مدیران، فعالان و تحلیلگران بازارسرمایه توجه سهامداران را به آن جلب کردند. در ادامه نظر برخی از فعالان این حوزه آمده است که اکثریت قریب به اتفاق آنها اذعان دارند، نباید از افت قیمت ها در روزهای اخیر نگران بود، زیرا نوسان جزو ذات بازار سرمایه است و تصمیم گیری در این شرایط از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
صفحه قبل | صفحه بعد