15:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پاسداران

سفیر ایران در بغداد، ۵ نهاد ایرانی و دو عضو ارشد حزب‌الله نیز تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم سفیر ایران در بغداد ، پنج نهاد ایرانی و دو نفر از رهبران حزب الله لبنان به اتهام همکاری با سپاه و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
طرح تعطیل کردن موقت صید ترال در آستانه تصویب در فراکسیون محیط زیست
نماد برتر- رئیس فراکسیون محیط زیست از طرح آیش دریا و تصمیم این فراکسیون مبنی بر «تعطیل کردن موقت صید ترال» خبر داد و گفت: سازمان شیلات در مسئله ترال هم سیاست‌گذار و ناظر است و هم منتفع است.
در سال ۹۸ بر بازار جهانی نفت چه گذشت؟
نماد برتر- بازارهای جهانی نفت امسال شاهد چندین رویداد پراهمیت بودند که برخلاف انتظارات، تاثیر موقتی داشتند و در واقع پایان دوران کمبود و فراوانی عرضه در یک دهه گذشته را منعکس کردند و تنها شوکی که یقینا تاثیر آن به این زودی تمام نخواهد شد همه گیر شدن شیوع ویروس کرونا در جهان است.
جزئیات توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه محرم
پایگاه خبری راد: معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تخصیص برنج، شکر، گوشت، مرغ و روغن به هیئت‌ها خبر داد و درباره جزئیات عرضه این اقلام توضیح داد.
پتروشیمی ایران تحریم‌پذیر نیست
پایگاه خبری راد: پس از خروج آمریکا از برجام و حذف معافیت‌های فروش نفت ایران، این‌بار تیر ترامپ به سمت صنعت پتروشیمی نشانه رفت، موضوعی که به‌ گفته بسیاری از کارشناسان و مسوولان، نمی‌تواند چرخ حرکت این صنعت را متوقف کند.
حسینی کیا: تعویق یک ماهه کنکور اقل همکاری دولت با سیل زدگان است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به سیل اخیر گفت: امروز اقل همکاری دولت با فرزندان سیل زده تعویق یک ماهه کنکور است. دیروز در این راستا نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته شد.
نماینده نهاوند خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نهاوند در مجلس ‌ خواستار گزارش عملکرد ارز کالاهای اساسی به مجلس شد و از رییس‌جمهور درخواست کرد: به مجلس گزارش دهید که کالاهای وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومان چه تاثیری بر ثبات بازار و معیشت مردم داشت.
 از صادرات خرما جلوگیری نشود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که جلوگیری از صادرات خرما از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت موجب ایجاد مشکلاتی برای باغداران می‌شود، گفت: نباید جلوی صادرات خرما را گرفت، چرا که خرمای صادراتی ایران به دلیل نبود صنایع جانبی مصرف داخلی ندارد.
ذوالنور: آمریکا و کشورهای غربی، اولین بازنده عدم صادرات نفت ایران هستند
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، گفت: عدم صادرات نفت ایران باعث بالا رفتن قیمت نفت می‌شود و اولین بازنده و متضرر این اتفاق، آمریکا و کشورهای غربی هستند.
پاسخ جالب وزیر ارتباطات به بسته‌شدن صفحات اینستاگرام برخی فرماندهان سپاه
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به بستن صفحات منسوب به برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شبکه اجتماعی "اینستاگرام" بعد از اعلام سپاه از سوی آمریکا به‌عنوان سازمان تروریستی، پاسخ جالبی منتشر کرد.
کریمی: تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات به منزله نابودی تولید داخلی است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تولید کنندگان صنعتی و کشاورزان توان رقابت با واردات را ندارند تاکید کرد: تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات به منزله نابودی تولید داخلی است.
فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل‌زده جای نگرانی دارد
پایگاه خبری راد: نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس گفت: فشار بانک‌ها به بدهکاران سیل زده و ضامن‌های آنان جای نگرانی دارد. بانک‌ها بایستی در شرایط فعلی مردم را درک کرده و با تمدید و استمهال تسهیلات اقدام لازم را به عمل آورند.
۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون به ۱۷۰۰ طرح‌ اشتغالزایی روستایی تسهیلات ارائه شده است.
زمان فروش مسکن فرا رسیده است
پایگاه خبری راد: یک کارشناس با بیان این‌که هم‌اکنون در بازار مسکن هرکس بفروشد سود خواهد کرد گفت: قیمت خانه به سقف توان طرف تقاضا رسیده و هیچ جایی برای التهاب مجدد وجود ندارد.
نوبخت: برنامه رونق تولید آماده است
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که برنامه رونق تولید متناسب با شرایط سال جاری و مطالبات مقام معظم رهبری آماده شده است.