00:55 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وغدیر

بانک؛ برترین گروه بورس تهران
نماد برتر- شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۷۲ هزار و ۱۶۶ واحدی عدد یک میلیون و ۹۰۳ هزار و ۲۷۳ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۵۰۱ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۳۶۸ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۳ میلیون و ۹۴۲ هزار واحد را ثبت کرد.
صنایع رادیویی پیشتاز بورس تهران
نماد برتر- شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۶۵ هزار و ۳۷۳ واحدی عدد یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۴۱ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۵۱۴ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۴ میلیون و ۱۳۳ هزار واحد را ثبت کرد.
اقبال برای خودرویی ها و فلزی ها/ بازار سرمایه در نیمه دوم سال هم مثبت خواهد بود
نماد برتر- پیش بینی کارشناس بازار سرمایه از روند این بازار این گونه است که در اول مرداد بازار مثبت خواهد بود و اگر قرار باشد اصلاحی اتفاق بیفتد بعد از عرضه صندوق دوم خواهد بود.
برگشت بورس به وضعیت سبز
نماد برتر - شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش‌ها پایان دهد.
شرکت های سرمایه گذاری فعال در 99 شرکت بورسی
پایگاه خبری راد: چهار شرکت سرمایه‎گذاری غدیر، امید، صندوق بازنشستگی و گروه توسعه ملی در گروه شرکت‎های چند رشته ای صنعتی قرار گرفته اند که مجموعا 14607 میلیارد تومان در 99 شرکت بورسی و 21 گروه، سرمایه گذاری کرده اند.
شاخص بورس با پرش929 پله ای به جایگاه 85 هزار و 343 واحدی صعود کرد
پایگاه خبری راد: شاخص بورس امروز (سه شنبه) با جهش 929 پله ای، در جایگاه 85 هزار و 343 واحدی ایستاد.
صفحه قبل | صفحه بعد