01:09 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وصندوق

هکرها با سیستم پیشرفته در اتاق شما را باز می‌کنند!
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی در گزارشی به هتلداران و مسافران ساکن در هتل هشدار داده‌اند که هکرها با استفاده از سیستم الکترونیکی پیشرفته قادر خواهند بود در اتاق های هتل را براحتی باز و اشیای گران قیمت آن را سرقت کنند.
چگونه از گاوصندوق های سیارمان حفاظت کنیم؟!
پایگاه خبری راد: با توجه به گسترش فناوری و ضریب نفوذ اینترنت در بین شهروندان، مجرمان نیز به دنبال تغییر بوده و در حال کوچ به فضای مجازی هستند؛ اولین نکته‌ای که نظر آنها را به خود جلب می‌کند، سوءاستفاده از کارت‌های بانکی است. کارت‌هایی که دارندگان آنها با اعتماد بیش از حدی که به افراد آنلاین در فضای مجازی دارند به راحتی در دسترس مجرمان قرار می‌گیرند.
خطای بانک مرکزی به افزایش نرخ دلار دامن زد
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به اینکه چرا مردم به خرید بیشتر دلار و طلا روی آورده‌اند،‌ گفت: سیاست‌های اشتباه بانک مرکزی از جمله تزریق اسکناس دلار به صرافی‌ها با نرخ پایین‌تر باعث شد که ارز و طلا از چرخه اقتصادی خارج شود و به خانه‌ها برود؛ عملا یعنی دلار را دور ریخته‌ایم که به ضرر اقتصاد ایران و به نفع خزانه‌داری آمریکاست.
 نحوه نقل و انتقال سوابق پرداختی حق بیمه یا کسور بازنشستگی
پایگاه خبری راد: در مورد انتقال صندوق بازنشستگی قوانین بسیاری موجود است که نحوه انتقال و محاسبه کاملا توضییح و تبصره های آن جهت شفافیت موضوع تشریح شده است.
گزارش اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان به قوه قضائیه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان که بخشی از مربوط به دولت گذشته و بخشی مربوط به دولت یازدهم است، به قوه قضائیه ارجاع شد.
صفحه قبل | صفحه بعد