12:25 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وبینار

بررسی روش‌های تجاری‌سازی تحقیقات حوزه گل و گیاهان زینتی در یک کنگره بین‌المللی
نماد برتر- سومین کنگره بین‌المللی و چهارمین کنگره ملی گل و گیاهان زینتی، در بهمن ماه امسال به صورت مجازی و یا نیمه مجازی به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.
تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
ریزش قیمت نفت در واکنش به قرنطینه دوباره بعید است
نماد برتر- مدیر امور منطقه آسیای شرکت بازرگانی نفت ویتول اعلام کرد با تجدید قرنطینه در غرب اروپا شامل آلمان، فرانسه و انگلیس، تقاضا برای نفت ممکن است صدها هزار بشکه در روز کاهش پیدا کند اما تکرار ریزش شدید قیمتها بعید است.
برگزاری وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب موفق کشف بازار
نماد برتر- به منظور آشنا شدن کارآفرینان با فرصت‌های موجود در بازار وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب یک کارآفرین موفق برگزار خواهد شد که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه بحث خواهد کرد.
گذر زمان توقف غیرکارشناسی معاملات آتی سکه را اثبات کرد/ بازار نقدی طلا راه خود را می‌رود
نماد برتر- علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و رییس اسبق سازمان بورس در خصوص توقف معاملات آتی سکه گفت: رویکردی ایجاد شده بود که قراردادهای آتی سکه به بازار نقدی سکه جهت داده و بازار نقدی برای نوسان به آن نگاه می کند و این نوسانات بر بازار ارز نیز تاثیرگذار است؛ در حالی که با گذشت زمان مشخص شد این طور نیست و الان که این قراردادها را نداریم، بازار نقدی سکه و ارز همچنان راه خود را می روند.
تحلیلی جالب از آینده بورس و سه بازار در صورت پیروزی بایدن + معرفی سهام برتر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آخرین رویدادها و نظر۳۰ هزار فعال بورس ایران درباره نتیجه انتخابات آمریکا، تحلیلی جالب از آینده ⁧سکه⁩، طلا⁩، دلار⁩ و بورس⁩ ارایه و صنایع برتر بورس درصورت پیروزی بایدن را اعلام کرد.
شناسایی ۲۰ شرکت دانش‌بنیان با توان ورود به بازار اوراسیا
نماد برتر- از سوی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۲۰ شرکت با ظرفیت و توان وارد شدن به ‌بازار اوراسیا انتخاب شدند.
تولید ماسکی با قدرت کشندگی ۹۹.۹ درصد ویروس کرونا/میزان عمر کرونا بر روی اسکناس و دستمال‌ کاغذی
نماد برتر- بر اساس نتایج تحقیقات، ماسک‌های پارچه‌ای و اسفنجی قادر به جلوگیری از ورود ویروس بیماری کووید-۱۹ به بدن نیستند و محققان پژوهشگاه مواد و انرژی با استفاده از لایه نشانی نانو ذرات به پارچه به الیافی دست یافتند که قادر به تخریب ۹۹.۹ درصدی این ویروس هستند و به گفته آنها این طرح برای ورود به فاز تولید صنعتی برنامه ریزی شده است.
"فولاد" تا سال ۱۴۰۴ با طرح تحول دیجیتال کارخانۀ هوشمند جهان می شود
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه رونمایی از طرح تحول دیجیتال را تولد دوبارۀ این شرکت دانست و گفت: طبق برنامه "فولاد" تا سال ۱۴۰۴ به عنوان کارخانۀ هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.
برگزاری ۷۰ وبینار تخصصی برای معرفی محصولات نانو
نماد برتر- مسوول بخش ترویج صنعتی ستاد توسعه فناوری نانو از برگزاری حدود ۷۰ وبینار در این حوزه خبر داد.
محدودیت‌ها و شرایط دورکاری کارکنان تهران اعلام شد
نماد برتر- معاون استانداری تهران در اطلاعیه ای به فرمانداری‌های سطح استان از اعمال محدودیت‌های کرونایی و شرایط دورکاری کارکنان خبر داد.
۷۰ عنوان استاندارد در فهرست حمایتی صندوق نوآوری
نماد برتر- معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از وارد شدن ۷۰ عنوان استاندارد در لیست حمایتی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: در ۶ ماهه اول سال تجاری بیش از یک میلیارد تومان حمایت بلا عوض در این زمینه به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت شده است.
هشدار برای جایگزین شدن تخم ابریشم چینی با نوع ایرانی/ایجاد لاین سوارکاری با اسب نژاد کاسپین
نماد برتر- رئیس گروه زیست بانک و ذخایر ژنتیکی ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد: در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی کشور در این کارگروه برنامه‌ای برای حفظ و اصلاح ۷ گونه گیاهی و جانوری را با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دادیم.
معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکارهای حوزه دارو در یک وبینار تخصصی
نماد برتر- یکی از شتابدهنده‌های حوزه دارویی وبیناری برای توسعه کسب و کارهای حوزه دارویی برگزار می‌کند.
قول مساعد چین برای پرتاب ماهواره‌های دانشجویی/مشارکت ۳ دانشگاه ایران با اپسکو
نماد برتر- مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی سازمان همکاری‌های فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) با اشاره به مشارکت ایران در طراحی و ساخت ماهواره‌های کوچک دانشجویی با اپسکو، از قول مساعد چین برای پرتاب این ماهواره‌ها در سال آینده میلادی خبر داد.