14:07 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میدکو

"میدکو" به سود نرسید
نماد برتر- شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، از واگذاری های خود به سود نرسید.
زمان مجمع میدکو و دو شرکت دیگر + لغو مجمع فوق العاده سهم بورسی
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده هلدینگ میدکو و دو شرکت حاضر در بازار پایه به همراه لغو مجمع فوق العاده سهم بورسی اعلام شد.
افزایش تولید فولاد خام و محصولات فولادی
نماد برتر- طبق آمار منتشر شده از عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی کشور طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید فولاد خام و محصولات فولادی به ترتیب هفت و دو درصد افزایش یافته است.
برگشت بورس به وضعیت سبز
نماد برتر - شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش‌ها پایان دهد.
غیر فعال بودن ۲۷درصد واحدهای تولیدی سمنان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این‌که ۲۷ تا ۳۰ درصد واحدهای تولیدی استان راکد و غیرفعال هستند، گفت: راندمان تولید در سطح واحدهای تولیدی استان بین ۳۷ تا ۴۰ درصد است و ۶۰ درصد ظرفیت تولید در استان را می‌توانیم افزایش دهیم.
رشد تولیدات زنجیره فولاد/ افت ۳۰ درصدی تولید مس
پایگاه خبری راد: آمار به دست آمده از تولیدکننده‌های بزرگ معدنی در هفت ماهه امسال نشان می دهد که مجموعه تولیدات زنجیره فولاد با رشد همراه بوده و در عوض آلومینیوم کاهش خفیف و مس کاهش ۳۰ درصدی تولید را تجربه کردند.
پالایشی ها شاخص کل بورس را 159پله بالا بردند
پایگاه خبری راد: شاخص کل بورس هفته را به مدد عملکرد مثبت شرکت های پالایشی با افزایش 159 واحدی بر مدار رشد آغاز کرد و در ارتفاع 83 هزار و 683 واحدی ایستاد.
صفحه قبل | صفحه بعد