01:55 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مونیخ

 تحریم ماهان‌ایر توسط آلمان!
پایگاه خبری راد: دولت آلمان اعلام کرد که شرکت هواپیمایی ماهان ایر از سال ۲۰۱۹ میلادی دیگر قادر نخواهد بود برای پروازهای خود از فرودگاه‌های این کشور استفاده کند.
ابعاد جدید داستان تقلب خودروسازان بزرگ دنیا
پایگاه خبری راد: داستان پرحاشیه تقلب خودروسازان بزرگ دنیا در اعلام میزان آلایندگی محصولاتشان که از سال ۲۰۱۵ برملا شد، هر چند وقت یکبار و با معرفی مجرمان جدید، ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد.
آئودی ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی آئودی بعنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن آلمان به خاطر دستکاری در میزان آلایندگی موتور خودروهای دیزلی به مبلغ ۸۰۰ میلیون یورو جریمه شد.
آلوده‌ترین و پاک‌ترین شهرهای جهان
پایگاه خبری راد: دو سوم جمعیت جهان در مناطقی زندگی می‌کنند که دارای آلودگی هوا ناشی از دود اگزوز، صنعت و سوزاندن چوب است.
ایرلاین‌های ایرانی فرصت‌ جهانی را از دست می‌دهند؟
پایگاه خبری راد: اقامت چند میلیون ایرانی در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و استرالیا باعث شده سالانه تعداد زیادی از مسافران میان این کشورها و آسمان ایران تردد کنند. ترددی که با توجه به عدم فعالیت شرکت‌های ایرانی در آن، عملا یک بازار بکر را در اختیار ایرلاین‌های خارجی قرار می‌دهد.
رشد اقتصادی آلمان کند می‌شود
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی آلمان اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد یافت؛ هر چند که پیش‌بینی می‌شود این رشد کند شود.
رشد اقتصادی آلمان کند می‌شود
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی آلمان اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد یافت؛ هر چند که پیش‌بینی می‌شود این رشد کند شود.
اعتصاب گسترده کارکنان شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا و ایرفرانس
پایگاه خبری راد: لوفت هانزا، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان، اعلام کرد که نیمی از پروازهایش در روز سه‌شنبه ۱۰ آوریل به دلیل اعتصاب کارمندان لغو خواهد شد. یک سوم خلبان‌های ایرفرانس نیز در این روز اعتصاب خواهند کرد.
رده بندی بهترین شهرهای جهان اعلام شد
پایگاه خبری راد: وین -پایتخت اتریش- برای نهمین سال متوالی، عنوان بالاترین کیفیت زندگی را از آن خود کرد.
نماینده بی ام و در ایران کیست؟/خواب خرگوشی وزیر و دوستان!
پایگاه خبری راد: روز گذشته خبری در شبكه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه مجوز نمایندگی خودروهای ب.ام.و توسط شركت تسلا موتور قشم دریافت شده است.
بوگاتی چینی را بشناسید
پایگاه خبری راد: قیمت این خودرو از همه چیز خیره‌کننده‌تر است. آن طور که مدیران شرکت گفته‌اند، قرار است این خودرو با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود.
هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید چه کار کنم
پایگاه خبری راد: سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید در هفته‌های پایانی لیگ برتر همه حریفان برابر استقلال پیروزی می‌خواهند.
بی‌ام‌و کارخانه تولید باتری برای خودروهای برقی می‌سازد
پایگاه خبری راد: طبق گزارشهای منتشر شده، شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان قصد دارد کارخانه‌ای برای تولید باتری خودروهای برقی به منظور توسعه صنعت خودروهای الکتریکی، افتتاح کند.
صفحه قبل | صفحه بعد